دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 52279
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم تاکید کرد

لزوم توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های استان

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم بر لزوم اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکرد کرد و گفت: در برنامه‌های مختلف استان باید به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.
لزوم توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های استان
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی یکشنبه شب در شورای هماهنگی ثبت احوال و شورای راهبردی جمعیت که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، ضمن تبریک آغاز به کار دولت دوازدهم اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مجلس با دولت و حمایت‌های مورد نیاز در تعیین صلاحیت‌ها آغاز به کار دولت را شاهد باشیم.

وی از فرارسیدن روز ملی تشکل‌ها یاد کرد و افزود: امیدواریم تشکل‌های مختلف بر اساس ماموریت‌های خود نقش خود را با قدرت دنبال کنند چرا که هر چقدر تشکل‌ها از نظر کیفی و کمی افزایش یابند بستر مشارکت عموم مردم در برنامه‌های مختلف کشور افزایش می‌یابد.

استاندار قم با اشاره به لزوم مشارکت دستگاه‌های مختلف در گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از این فرصت بتوانیم عملکرد دولت را به مردم گزارش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه کارگروه صدور کارت ملی هوشمند باید فعالیت‌های خود را مورد ارزیابی قرار دهد، عنوان کرد: طبیعی است که اگر از روش‌های اجباری استفاده کنیم می‌توانیم آمار صدور کارت ملی هوشمند را افزایش دهیم.

صادقی با بیان اینکه افزایش جمعیت باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف دنبال شود، اظهار کرد: با فعالیت‌های کارشناسی شده می‌توانیم در این راستا حرکت‌های جامعی را در سطح استان دنبال کنیم اما باید از انجام اموری که سبب مشکل می‌شود جلوگیری کنیم.

وی بر لزوم اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: در برنامه‌های مختلف استان باید به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdceow8n.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما