سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 52642
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجرایی شعب بانک مسکن استان قم خبر داد

اعطای 40 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای خرید مسکن در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی شعب بانک مسکن استان قم گفت: این بانک سال گذشته 40 میلیارد تومان تسهیلات برای خرید مسکن را در استان قم اعطا کرد.
اعطای 40 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای خرید مسکن در قم
اعطای 40 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای خرید مسکن در قم

به گزارش قم نیوز، حسین صابری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به وظیفه ذاتی بانک مسکن اظهار کرد: وظیفه ذاتی این بانک توجه به بخش مسکن است و در این راستا سال گذشته 110 میلیارد تومان تسهیلات احداث ساختمان در استان قم پرداخت کردیم.

وی ادامه داد: بانک مسکن استان قم سال گذشته 40 میلیارد تومان تسهیلات برای خرید مسکن در استان اعطا کرد. همچنین دو هزار و 100 نفر در نوبت استفاده از تسهیلات صندوق پس انداز مسکن در استان قم هستند.

معاون اجرایی شعب بانک مسکن استان قم افزود: در بافت فرسوده در استان پنج میلیارد تومان تسهیلات به 100 واحد مسکونی پرداخت کردیم، برای احداث 45 هزار واحد مسکن مهر نیز در استان قم تسهیلات دادیم که تنها دو هزار واحد پرداخت اقساطشان آغاز نشده است.

صابری با اشاره به تسهیلات ازدواج بانک مسکن اظهار کرد: در سال گذشته حدود 900 فقره تسهیلات ازدواج توسط بانک مسکن در استان پرداخت شد. امسال در یک طرح ضربتی 190 فقره تسهیلات ازدواج را طی سه هفته پرداخت کردیم. تنها 100 نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج در بانک مسکن قم هستند که پرداخت تسهیلات به آن‌ها تا شهریور ماه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بانک مسکن سعی می‌کند که گام‌های خوبی را در راستای محقق کردن اهداف دولت در بخش مسکن بردارد خاطرنشان کرد: بخش مسکن، پیشران رونق اقتصاد است و نشانه‌هایی از خروج بخش مسکن از رکود را شاهد هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirqaw.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما