يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 5271
با رقابت 16 تیم در مرحله مقدماتی؛

تیم‌های صعود کننده لیگ فوتبال پیشکسوتان قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم رقابت‌های لیگ رده سنی پیشکسوتان فوتبال استان قم مشخص شد.
تیم‌های صعود کننده لیگ فوتبال پیشکسوتان قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، امسال چهارمین دوره رقابت‌های لیگ رده سنی پیشکسوتان فوتبال در استان قم با حوادث و اتفاقات تلخ و شیرینی همراه بود و با شرکت ۱۶ تیم به شکل دوره‌ای کار خود را آغاز کرد تا به مرحله دوم برسد.

در حالی که جمع شدن دوباره پیشکسوتان فوتبال استان قم و زنده کردن سال‌ها خاطرات جالب در دوران فوتبال و زمان جوانی از اتفاقات جالب توجه لیگ فوتبال پیشکسوتان قم بود، اما ناگهان در میانه راه درگذشت حسین نیکوبیان یکی از پیشکسوتان این رشته ورزشی، شوک عجیبی به برگزار کنندگان و تیم‌های مختلف شرکت کننده وارد کرد.

با این حال تمام مربیان، مدیران و اعضای تیم‌های شرکت کننده با آرزوی مغفرت برای مرحوم نیکوبیان، رقابت خود برای کسب جواز صعود به مرحله دوم را از سر گرفتند و در نهایت با پایان دیدارهای مرحله گروهی، هشت تیم به مرحله دوم صعود کردند.

در پایان دیدارهای گروه چهار مرحله مقدماتی که در آن تیم‌های افشین، بیت المقدس، مهر و سهیل حضور داشتند، تیم فوتبال پیشکسوتان سهیل قم از تیم‌های ریشه دار و قدیمی فوتبال، با کسب سه پیروزی و ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و تیم فوتبال بیت المقدس با کسب شش امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کننده به مرحله دوم لقب گرفت.

همچنین در پایان دیدارهای گروه سوم مرحله مقدماتی که در آن تیم‌های فوتبال رده سنی پیشکسوتان پردیس، میلادی، دژبان و خیام حضور داشتند، تیم فوتبال پیشکسوتان پردیس قم با کسب سه پیروزی و ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و تیم فوتبال پیشکسوتان میلادی با کسب چهار امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کننده به مرحله دوم راه پیدا کرد.

از سوی دیگر در پایان دیدارهای گروه دوم مرحله مقدماتی که در آن تیم‌های مبتکر، استقلال، استوار و هنگ حضور داشتند، تیم فوتبال پیشکسوتان مبتکر قم با کسب دو پیروزی، یک تساوی و هفت امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و تیم فوتبال استقلال با کسب چهار امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کننده به مرحله دوم خود را به جمع تیم‌های برتر رساند.

در نهایت اینکه در پایان دیدارهای گروه نخست مرحله مقدماتی چهارمین دوره این رقابت‌ها، که در آن تیم‌های بهمن، هلال احمر، صنعت نفت، شاهین و هما حضور داشتند و این گروه تنها گروه پنج تیمی لیگ چهارم فوتبال پیشکسوتان قم بود، تیم فوتبال پیشکسوتان بهمن قم با کسب سه پیروزی، یک تساوی و ۱۰ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و تیم فوتبال پیشکسوتان هلال احمر قم با کسب هفت امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کننده به مرحله دوم این دوره از رقابت‌ها معرفی شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.u9nrak9xqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما