يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 5274
محمدی‌چهر:

توزیع گوشت مرغ در قم محدودیتی ندارد

قم نيوز : قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت معدن وتجارت استان قم از توزیع گوشت مرغ منجمد به صورت نامحدود در قم خبر داد و گفت: فروش گوشت مرغ منجمد برای تنظیم بازار تا فرا رسیدن عید نوروز ادامه خواهد داشت.
توزیع گوشت مرغ در قم محدودیتی ندارد
به گزارش قم نیوز، امیر محمدی‌چهر  به اقدامات سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت برای تنظیم بازار در شب عید اشاره کرد و اظهار داشت: توزیع مرغ منجمد یارانه‌ای، ‌توزیع میوه‌های یارانه‌ای،‌ برپایی نمایشگاه‌های خوراک و پوشاک از جمله اقداماتی است که برای جلوگیری از سوداگری سودجویان اقتصادی و رفاه مردم برای ورود به سال جدید انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز قیمت میوه‌های شب عید از سوی دولت مشخص نشده است، تصریح کرد: توزیع میوه‌های یارانه‌ای در قم از ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا نیمه نخست فروردین ماه سال جدید در قالب برپایی ۵۰ چادر به صورت پراکنده در سطح شهر انجام خواهد شد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به توزیع مرغ یارانه‌ای اشاره و بیان کرد: گوشت مرغ منجمد برای تنظیم بازار شب عید به صورت یارانه‌ای و نامحدود در سطح شهر توزیع می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با توزیع گوشت مرغ یارانه‌ای به قیمت مصوب ۳ هزار و ۱۰۰ تومان در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار خواهیم بود.

محمدی‌چهر اضافه کرد: گوشت مرغ منجمد علاوه بر نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در فروشگاه‌های تعاونی بنیاد جانبازان، ‌فرهنگیان و... به مردم عرضه می‌شود.

وی به تبیین دلایل صعود ناگهانی قیمت گوشت مرغ در قم پرداخت و گفت: افزایش قیمت گوشت مرغ به دلیل متعادل نبودن میزان عرضه و تقاضا در قم افزایش یافت که این رخداد امری بسیار طبیعی است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در رابطه با توزیع میوه‌های خارجی در بازار میوه و تره بار تصریح کرد: مجوز ورود میوه‌های خارجی با سازمان جهاد کشاورزی است و در صورتی که کارشناسان این سازمان در بازار میوه احساس کمبود و نیاز بکنند مجوز ورود میوه از کشورهای اطراف را به داخل کشور می‌دهند.

وی همچنین ادامه داد: واردات میوه از کشورهای همسایه با نظر سنجی دقیق صورت می‌گیرد و در صورتی این میوه‌ها به بازار میوه و تره بار روانه می‌شود که احساس نیاز شود و باید در این راستا اذعان کرد هیچ مشکلی برای عاملین بازار داخلی رخ نمی‌دهد.

محمدی‌چهر خاطرنشان کرد: توزیع گوشت مرغ منجمد به صورت نامحدود تا فرارسیدن سال جدید ادامه خواهد داشت و در صورتی که مردم استقبال کنند توزیع آن تا بعد از عید نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.aeifuqe8xsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما