جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 52773
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور فرمانده کل ارتش

فرماندهان برتر بسیج اصناف در قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: فرماندهان برتر بسیج اصناف سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) طی مراسمی با حضور سردار سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شدند.
فرماندهان برتر بسیج اصناف در قم تجلیل شدند
فرماندهان برتر بسیج اصناف در قم تجلیل شدند

به گزارش قم نیوز، مراسم روز قشر بسیج اصناف سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) پنجشنبه شب در سالن همایش‌های مجتمع اداری اصناف قم برگزار و در حاشیه این مراسم از فرماندهان برتر بسیج اصناف تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید عطایی تصریح کرد: این شهید فرمانده پایگاه مقاومت اتحادیه تاسیسات در مشهد مقدس بود که زندگی و خانواده خود را رها و برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) عازم سوریه شد، او را به عنوان جانشین تیپ فاطمیون انتخاب کردند و در نتیجه او به توفیق شهادت دست یافت.

غلامرضا حسن‌پور با اشاره به اینکه خون شهید همانند حججی اسلام را زنده نگه داشته است، عنوان کرد: اکنون نیز جهاد همچنان ادامه دارد و مسیر ایثار و شهادت باز است.

همچنین عضو شورای سازمان بسیج اصناف استان قم به برخی از مشکلات فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: اکنون در سطح کشور امنیت و‌ آرامش مطلوبی را شاهد هستیم که این امنیت و آرامش به برکت نیروهای مسلح به وجود آمده است.

غلامرضا تفتی با بیان اینکه مسؤولان به اقتدار نیروهای مسلح پای میزهای مذاکره حاضر می‌شوند، مطرح کرد: این امنیت و آرامش که از برکت فعالیت نیروهای مسلح سپاه نیروهای انتظامی و ارتش حاصل شده است مثال‌زدنی است.

در پایان این مراسم فرماندهان برتر بسیج اصناف سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) با حضور سردار سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcds50k.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما