شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 52784
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نهم لیگ برتر فوتسال صورت گرفت

آتلیه‌طهران قم از جایگاه هفتم تکان نخورد/ گلباران شاگردان غیاثی برابر قهرمان

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با وجود گلباران در هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از رتبه هفتم جدول رده‌بندی لیگ نوزدهم تکان نخوردند.
آتلیه‌طهران قم از جایگاه هفتم تکان نخورد/ گلباران شاگردان غیاثی برابر قهرمان
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ثبت یک شکست دیگر در کارنامه آتلیه‌طهران قم همراه بود تا این تیم برای دومین هفته متوالی از کسب پیروزی محروم شده و در رتبه هفتم جدول در انتظار بازی‌های آتی لیگ نوزدهم باشد.

شاگردان سیدوحید غیاثی بعد از کسب سه برد، سه تساوی و یک باخت در هشت هفته از نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، در هفته نهم مسابقات عصر امروز دیداری فوق‌العاده حساس و سرنوشت‌ساز در مقابل گیتی‌پسند اصفهان برگزار کردند اما با شکستی سنگین از میدان خارج شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران، هفته نهم از نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برگزاری 6 بازی عصر سومین روز شهریور ماه ماه پیگیری شد و تیم آتلیه‌طهران قم در مصاف با گیتی‌پسند قهرمان فصل گذشته و نایب‌قهرمان فصل 2017 جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با نتیجه عجیب 6 بر یک شکست خورد.

این دیدار در حالی با برتری پرگل تیم گیتی‌پسند به پایان رسید که در نیمه نخست این تیم با پیروزی سه بر یک به رختکن رفت و تنها گل تیم آتلیه‌طهران قم را طاها نعمتیان به ثمر رساند اما در نیمه دوم اصفهانی‌ها با تسلط بر جریان بازی سه گل دیگر وارد دروازه نماینده قم کردند.

این دومین باخت فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم در فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران بود، در حالی که نخستین باخت نماینده فوتسال قم در این فصل برابر تیم صدرنشین مس سونگون ورزقان رقم خورده بود و آتلیه‌ای‌ها موفق به شکست تیم‌های فرش‌آراء مشهد، لبنیات ارژن فارس و هیات قم نیز شده‌‌اند و با تیم‌های پارسیان شهر قدس، حفاری اهواز و مقاومت البرز نیز مساوی کرده‌اند و هم اکنون با 12 امتیاز تیم هفتم جدول به شمار می‌روند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfjedt.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما