شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 52791
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم خبر داد

رقابت رکاب‌زنان قم در لیگ دوچرخه‌سواری / استارت بانوان قم تا روستای طایقان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم از رقابت رکاب‌زنان قم در مسابقات مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان و کورسی خبر داد.
رقابت رکاب‌زنان قم در لیگ دوچرخه‌سواری / استارت بانوان قم تا روستای طایقان
به گزارش قم نیوز، محمدکاظم حججی در قم، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته مسابقات هیأت‌ دوچرخه‌سواری قم، شاهد رقابت رکاب‌زنان شرکت کننده در مسابقه امدادی تیمی کوهستان و مسابقه کورسی از سری مسابقات مرحله دوم لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم در بوستان جوان خواهیم بود.

وی در ادامه به برنامه دوچرخه‌سواری بانوان استان قم در هفته اول شهریور ماه اشاره و بیان کرد: این دوچرخه‌سواری در جاده قدیم اصفهان تا روستای طایقان بخش سلفچگان با مربیگری نایب‌رئیس هیأت‌ خانم فرشته پورصادق و سرپرست محسن اصلانی انجام می‌شود.

رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم با بیان اینکه نوع برنامه سایکل توریسم است، خاطرنشان کرد: تمام رکاب‌زنان شرکت کننده در این برنامه از خدمات بیمه مسوولیت مدنی، ‌اسکورت، مربی، راهنما و پذیرای صبح و ظهر برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه داشتن بیمه ورزشی معتبر برای تمام رکاب‌زنان شرکت‌کننده الزامی است، عنوان کرد: لوازمی همچون کلاه و دست‌کش نیز باید همراه رکاب‌زنان باشد، ضمن اینکه ما علاوه بر این برنامه همچنان برنامه دوچرخه‌سواری همگانی با عنوان سه‌شنبه‌های بدون خودرو را نیز اجرا می‌کنیم.

حججی با دعوت از مردم و شهروندان قمی برای حضور در این برنامه همگانی، یاد آور شد: دوچرخه‌سواری سه‌شنبه‌ها در داخل شهر از مقابل مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تا مسجد مقدس جمکران و بر عکس انجام می‌شود و سنین ۱۶ تا ۶۰ سال در آن حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: تمام عزیزانی که علاقمند به حضور در این برنامه همگانی هستند، لوازمی همچون دوچرخه سالم، کلاه ایمنی، دست‌کش، لباس مناسب، چراغ خطر و قمقمه آب به همراه داشته باشند، ضمن اینکه مدت برنامه حدود سه ساعت پیش‌بینی شده است و هدف این است که اولا به فکر سلامتی خود باشیم و ثانیا مردم را به استفاده از دوچرخه به جای خودرو برای کاهش آلودگی هوا تشویق کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdf50k.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما