شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 52794
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مطرح کرد

پیگیری‌ برای واگذاری زمین‌های تجاری پردیسان به شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: طی یک سال گذشته پیگیری‌های زیادی را برای واگذاری زمین‌های تجاری منطقه پردیسان به شهرداری قم داشتیم.
پیگیری‌ برای واگذاری زمین‌های تجاری پردیسان به شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، حسن صبوری در قم، با اشاره به وضعیت پروژه رس در مسکن مهر قم اظهار کرد: این پروژه صنعتی ‌سازی شده است و بحث مقاوم سازی در آن مطرح نیست، اشکالاتی در اجرای پروژه رس وجود دارد که پیمانکار باید این اشکالات را برطرف کند و پروژه را در اختیار متقاضیان قرار بدهد.

وی ادامه داد: براساس تصمیم وزیر وقت راه و شهرسازی در سال 89 قرار بود که 25 درصد زمین‌های تجاری منطقه پردیسان براساس قیمت کارشناسی به شهرداری قم واگذار شود، چند سال پیش فرصتی فراهم شد تا شهرداری این زمین‌ها را بخرد، اما شهرداری با هدف استفاده گرفتن تخفیفات و امتیازات بیشتر از این فرصت استفاده نکرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: طی یک سال گذشته پیگیری‌های زیادی را برای واگذاری زمین‌های تجاری منطقه پردیسان به شهرداری قم داشتیم و مدیران ارشد قول‌های مساعدی را در این خصوص دادند، شهرداری قم لیست اقدامات خودش را در منطقه پردیسان تهیه و ارائه کرده است تا بتواند امتیازاتی را براین اساس از سازمان ملی زمین و مسکن بگیرد.

صبوری، بهسازی معابر شهری قم را بر عهده شهرداری این شهر دانست و تصریح کرد: بهسازی معابر در حریم و خارج از حریم شهر بر عهده اداره راه و شهرسازی است، محدوده شهر قم به صورت کامل مشخص شده و مسیرهای منتهی به این شهر در اختیار شهرداری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره راه و شهرسازی استان و شهرداری شهر قم باید براساس قانون به وظایف خود در خصوص بهسازی معابر در داخل و خارج از این شهر عمل کنند، حدود وظایف هر نهاد در این خصوص مشخص شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgtu9n.ak9xy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما