پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 53096
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته دهم لیگ برتر فوتسال انجام می‌شود؛

مصاف تیم‌های هیئت فوتبال قم و مس سونگون در تبریز

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های هیئت فوتبال قم و مس سونگون در هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دیدار هم می‌روند.
مصاف تیم‌های هیئت فوتبال قم و مس سونگون در تبریز
مصاف تیم‌های هیئت فوتبال قم و مس سونگون در تبریز

به گزارش قم نیوز، رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی امروز پنج شنبه دنبال می‌شود که علاوه بر تیم آتلیه طهران قم به عنوان نماینده قم که باید در خانه به میدان برود، تیم هیئت فوتبال استان قم به عنوان دیگر نماینده قم امروز در دهمین هفته از لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

حریف این هفته تیم هیئت فوتبال قم، تیم صدرنشین جدول است که قرار است دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۸ امروز پنج شنبه نهم شهریور در سالن پورشریفی شهر تبریز برگزار شود و تیم هیئت فوتبال قم به دیدار مس سونگون برود.

شاگردان ابوالفضل ثانی در تیم هیئت فوتبال قم در دیدارهای گذشته خود در لیگ برتر ۲ امتیاز کسب کرده‌اند و شرایط نامساعدی در جدول دارند به طوری که نماینده قم در انتهای جدول قرار گرفته و روی کاغذ گزینه اول سقوط به دسته اول به شمار می‌رود.

تیم هیئت فوتبال قم از ۹ بازی قبلی خود ۲ مساوی و ۷ شکست در کارنامه دارد و در آخرین بازی خود در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم فرش آرای مشهد ۲ بر یک بازنده شده است و بدیهی است امروز در بازی با تیم صدرنشین و در خانه حریف از شانس زیادی برای کسب امتیاز برخوردار نیست.

تیم مس سونگون که امسال خود را آماده قهرمانی کرده برای دومین بار است که به یک تیم قمی در این فصل روبرو می‌شود چنان که این تیم در بازی با تیم آتلیه طهران قم در تبریز ۶ بر ۲ پیروز شد و کسب یک برد دیگر را برابر قعرنشین در دسترس می‌بیند.

مس سونگون تبریز از ۹ بازی ۲۷ امتیازی است یعنی فقط یک بازی را باخته و در همه بازی‌های دیگر خود برنده شده است و در بالای جدول قرار گرفته اما هیئت فوتبال قم ۲ امتیازی و در رده چهاردهم است و با تیم ماقبل آخر جدول ۳ امتیاز فاصله دارد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccexqp.2bq1o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما