شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 53138
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
برای نخستین بار در کشور

اخذ پروانه بهره‌برداری زمین‌های بازی کودکان در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: برای نخستین بار ، شهرداری قم موفق به کسب پروانه بهره برداری از زمین‌های بازی کودکان شده است.
اخذ پروانه بهره‌برداری زمین‌های بازی کودکان در قم
اخذ پروانه بهره‌برداری زمین‌های بازی کودکان در قم
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان با اشاره به وضعیت زمین‌های بازی کودکان در شهر قم افزود: با توجه به اینکه هیچ پیش زمینه‌ای برای اخذ پروانه بهره برداری زمین‌های بازی در قم وجود نداشت، دستورالعمل‌های استاندارد شرکت‌های مختلف بررسی شد تا برای همه شرکت‌ها و وسایل بازی یک شرایط اختصاصی نوشته شود.

وی بیان کرد: در سیکل اجرایی این قراردادها باید پس از نصب مجموعه بازی، کف پوش نصب، دستگاه‌ها توسط شرکت مورد تأیید سازمان ملی استاندارد، بازدید و مورد بررسی قرار می‌گرفت و هزینه ها از طرف شرکت سازنده پرداخت و در صورت وجود مشکل، گزارش عدم انطباق از شرکت بازرسی استاندارد ارائه می‌شد و با رفع نقایص و پرداخت ۴۰ درصد هزینه بازرسی اولیه، پروانه بهره برداری از زمین بازی دریافت و مجموعه بازی در اختیار عموم قرار می‌گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه از 10 روز پس از عقد قرارداد شرکت سازنده موظف بود که زمین بازی را بیمه مسئولیت مدنی کند گفت: در صورت هرگونه اتفاقی در پیش، حین و پس از نصب، پاسخگو بودند و در سال جدید نیز مجموعه بازی‌های متنوع با طرح‌های جدید از شرکت‌های معتبرتر تهیه شده است.

وی اذعان کرد: در سال گذشته با سه قراردادهای ۳۹۳ میلیون تومانی، ۲۵۳ میلیون تومانی و ۲۸۷ میلیون تومانی، ۳۰ مجموعه بازی استاندارد تهیه شد و چهار هزار مترمربع کف پوش خریداری شد.

جوادیان تصریح کرد: در سال جاری هم ۴۹ مجموعه بازی برای ۳۷ بوستان انتخاب شد که در 5 هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین نصب می‌شود و کف پوش زمین‌های بازی منطقه هفت نیز مستعمل شده یا غیراستاندارد بود که طی همین قرارداد ۹۰۰ مترمربع کف پوش آن تعویض شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjovei.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما