سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 53243
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان قم مطرح کرد

ضرورت توجه صادرکنندگان قمی به حفظ کیفیت کالاهای صادراتی

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان قم گفت: صادرکنندگان استان باید کیفیت خوب کالاهای خودشان را حفظ کرده و همین کالاهای با کیفیت را صادر کنند.
ضرورت توجه صادرکنندگان قمی به حفظ کیفیت کالاهای صادراتی
به گزارش قم نیوز غلامحسین الهیاری در قم با اشاره به گسترش صنایع در استان قم اظهار کرد: از زمانی که شرکت شهرک‌های صنعتی در سال 76 در این استان تشکیل شد، واحدهای صنعتی در قم افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: تبادل هیأت‌های تجاری بین استان قم و کشورهای دیگر نتایج خوبی داشته است، هیأت‌های تجاری خارجی که به استان قم می‌آیند، با برنامه ریزی قبلی است و فعالان اقتصادی خارجی در بخش‌های موردنیاز استان به قم دعوت می‌شوند تا منافع استان حفظ شود.

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معدن و کشاورزی استان قم افزود: تبادل هیأت‌های تجاری بین استان و کشورهای دیگر منافعی را برای فعالان اقتصادی قم دارد و آن‌ها از ارتباط با این هیأت‌ها و شرکت در نمایشگاه‌های خارجی درس‌های زیادی را فراگرفتند.

الهیاری با اشاره به ضرورت توجه تولیدکنندگان استان قم به مساله کیفیت اظهار کرد: آن‌ها باید کیفیت خوب کالاهای خودشان را حفظ کرده و همین کالاهای با کیفیت را صادر کنند، اگر تولیدکنندگان استان قصد صادرات کالاهایی با کیفیت کمتر از حد معمول را به خارج از کشور دارند، باید این مساله را پیشاپیش به مشتریان خارجی خود اطلاع بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید برای افزایش صادرات از پیمان‌های تجاری منطقه ای استفاده کند، همچنین باید شاهد ثبات در اقتصاد کشورمان باشیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgwx9n.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما