چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 53282
منبع : قم فردا

استفاده از خودرو آریو ویژه توریست‌ها در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: امیدورایم بتوانیم نزدیک به 50 تا 100 دستگاه آریوها را به شهر قم وارد و از این خودروها به عنوان تاکسی زائر و تاکسی توریست استفاده کنیم.
استفاده از خودرو آریو ویژه توریست‌ها در قم
به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی با اشاره به اینکه تاکنون سه نوع خودرو در قالب طرح بازسازی وارد شهر قم شده است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم نزدیک به 50 تا 100 دستگاه آریوها را به شهر قم وارد و از این خودروها به عنوان تاکسی زائر و تاکسی توریست استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از انجام ثبت‌نام پنج خودرو آریو و ورود سه مورد از این تاکسی به شهر قم یاد کرد و افزود: 600 راننده تاکسی در قم دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس هستند که از میان آنها 100 نفر انتخاب می‌شوند تا دوره‌های آموزشی زبان‌های عربی و انگلیسی را سپری کرده و بتوانند با استفاده از تاکسی‌های آریو به زائران و توریست‌ها خدمات‌رسانی داشته باشند.

عزتی با تاکید بر اینکه به مجموعه‌های مرتبط با زائران از جمله هتل‌ها چندین دستگاه آریو داده می‌شود، اظهار کرد: ایستگاه‌های متفاوتی برای آنها درنظر گرفته می‌شود تا بتوانیم به زائران خارجی به صورت مطلوب ارائه خدمات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اکنون با 20 دستگاه ماشین در حال خدمات‌رسانی به مسافران زائر در ترمینال هستیم، گفت: زائران خارجی به صورت شبانه روزی از سرویس‌های سازمان تاکسیرانی استفاده می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از اهتمام رانندگان تاکسی‌های شهر قم نسبت به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یاد و خاطرنشان کرد: روزانه بیش از 200 هزار نفر توسط تاکسی‌ها جابه جا می‌شود که در این جابه جایی‌ها سهم تاکسی‌های بیسیم 10 هزار مورد است.

عزتی با تاکید بر اینکه برای ساماندهی تردد زائران در سطح شهر برنامه جامعی دنبال می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت مجموعه‌های مختلف در راستای اجرایی کردن این برنامه استفاده کنیم.

 

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcj88ei.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما