پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 53322
منبع : پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم

ثبت نام آزمون اعطای پروانه تاسیس کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی

قم نيوز : قم نیوز: اداره کل تامین اجتماعی استان قم در نظردارد در چهارچوب ضوابط و مقررات و به منظور بسط و توسعه دفاتر کارگزاری و در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی شرکای اجتماعی خود،نسبت به ایجاد ٢ کارگزاری در محدوده شعب یک و چهار شهر قم از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه اقدام نماید.
ثبت نام آزمون اعطای پروانه تاسیس کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی
به گزارش قم نیوز آزمون اعطای پروانه تاسیس کارگزاری رسمی جدید سازمان تامین اجتماعی مربوط به حدود ٨٠ کارگزاری در ٢٨ اداره کل تامین اجتماعی در سراسر کشور است.

زمان برگزاری آزمون اعطای پروانه  تاسیس کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی،بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته روز پنج شنبه بیستم مهر سال جاری برگزار و شرایط عمومی، اختصاصی و زمان ثبت نام در این آزمون در پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی اعلام شده است.

تمامی متقاضیان می توانند به منظور اطلاع کامل از آزمون اعطای پروانه تاسیس کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.qom.tamin.ir مراجعه کنند.

 آزمون کتبی شامل دو بخش عمومی و تخصصی است و جزوه تخصصی آزمون به همراه آگهی فراخوان ، محل مراجعات ، فرم ثبت نام و ...در سایت سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است.

لذا ضمن دعوت به همکاری،کلیه علاقمندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این اداره کل به نشانی  www.qom.tamin.ir مراجعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط از تاریخ ٩٦/٧/١لغایت ٩٦/٧/٦نسبت به مراجعه به اداره کل تامین اجتماعی استان قم واقع در خیابان شهید لواسانی(ساحلی) روبروی پل شهید رجایی طبقه دوم اتاق شماره ٢٩ و ثبت نام اقدام نمایند.

تلفن تماس برای راهنمایی: ٠٢٥٣٧٧٢٢٠٣٠   داخلی ١٩٠   (آقای حیاتی)

 
https://qomnews.ir/vdcewx8n.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما