پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 53324
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول گروه نين‌جوتسو هیأت‌ رزمي استان قم خبرد اد

اعزام 12 رزمي‌كار قم به مسابقات نين‌جوتسو قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: مسوول گروه نين‌جوتسو هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از اعزام تيمي متشكل از 12 رزمي‌كار به پيكارهاي نين‌جوتسو قهرماني كشور خبر داد.
اعزام 12 رزمي‌كار قم به مسابقات نين‌جوتسو قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز محمدمهدی مهدی‌زاده، اظهار کرد: اعزام ورزشکاران نین‌جوتسو قم به پیکارهای قهرمانی کشور در حالی صورت گرفت که این تیم مدت‌ها زیر نظر مربیان خود مشغول تمرینات آماده‌سازی بود و در شرایط مطلوب روحی و جسمی به مصاف رقبا می‌رود.

وی با بیان اینکه هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان البرز میزبانی این دوره از مسابقات را بر عهده دارد، اضافه کرد: تیم منتخب نین‌جوتسو استان قم برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور راهی کرج شده و از امروز در رده‌های سنی مختلف به مصاف حریفان می‌رود.

مسوول گروه نین‌جوتسو هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم افزود: این پیکارها با حضور رزمی‌کاران رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام می‌رسد و تیم اعزامی قم در تمام رده‌ها نماینده دارد و به کسب مدال توسط اکثر آنها امید بسیار زیادی داریم.

وی سپس به اسامی تیم اعزامی قم اشاره و بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان سیدمحمدمهدی مهدی‌زاده، محمدجواد عکابی و سیدعلی اقبال‌زیدی به میدان می‌روند، ضمن اینکه در رده سنی جوانان میثم صادقی، محسن یوسفی، محسن اروجی، هادی یحیوی و مهرشاد مظهری نمایندگان قم هستند.

مهدی‌زاده ابراز کرد: در رده سنی نوجوانان این دوره از پیکارها ابوالفضل رضایی و امیرسالار قنبری حضور دارند و در رده سنی نونهالان امیرمحمد حسینی و احسان هاشمی با انگیزه بالا به دنبال کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز این مسابقات برابر حریفان قرار خواهند گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: این سبک ورزشکاران بسیار خوب و توانمندی دارد و با توجه به اینکه از مربیان با دانشی نیز برخوردار است، ان‌شاءالله به زودی یکی از موفق‌ترین رشته‌های رزمی برای ورزش قم در میادین معتبر داخلی و بین‌المللی خواهد بود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgtw9n.ak9wx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما