يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۳
کد مطلب : 53391
منبع : خبرگزاری فارس
در کاروان بزرگ شادی غدیر صورت گرفت

تجدید بیعت غدیریان با امام زمان(عج)

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با روز عید غدیر و اعلام ولایت و امامت امیرالمومنین(ع) توسط نبی مکرم اسلام(ص) خیل عظیم غدیریان با حضور در کاروان پیاده روی غدیر صحنه های زیبایی از عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) خلق کردند.
تجدید بیعت غدیریان با امام زمان(عج)
به گزارش قم نیوز، همزمان با روز عید غدیر و اعلام ولایت و امامت امیرالمومنین(ع) توسط نبی مکرم اسلام(ص) خیل عظیم غدیریان با حضور در کاروان پیاده روی غدیر صحنه های زیبایی از عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) خلق کردند.

عاشقان امیرالمومنین(ع) از شهر قم و دیگر شهرهای ایران اسلامی بعد از ظهر امروز مسیر معنوی بلوار پیامبر اعظم(ص) را با در دست داشتن پرچم های مزین به نام زیبای حضرت علی(ع) و امام زمان(عج) و شاخه های گل پیاده طی کرده و علی علی گویان خود را به مسجد مقدس جمکران رساندند.

امروز هزاران محب و شیعه علی(ع) آمدند تا خوشحالی خود از حادثه بزرگ غدیر را به عالمیان اعلام کرده و با امام زمان خود تجدید بیعت کنند.

امروز بلوار حرم تا حرم طنین نوای حیدر حیدر بود، همه آمدند تا حقانیت غدیر را فریاد زده و به امام زمان خود بگویند تا آخرین قطره خون مدافع ولایت و اسلام ناب هستند و مال و جان خود را فدای خاندان عترت و طهارت خواهند کرد.

غدیریان پس از طی مسیر به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند و اجتماع باشکوهی را در عید غدیر تشکیل دادند.

شرکت کنندگان در کاروان شادی غدیر در مسجد مقدس جمکران با امام زمان(ع) تجدید بیعت کردند و این روز بزرگ را به قطب عالم امکان تبریک گفتند.

زائران و مجاوران در بدو ورود مورد استقبال تولیت و خادمان مسجد مقدس جمکران قرار گرفتند.

در ابتدای مراسم نیز آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جمع شرکت کنندگان در این گردهمایی ولایی حضور یافت.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید که بر حضور مردم در این مراسم تاکید کرده بود عصر امروز در بلوار پیامبر اعظم(ص) یافت و با عاشقان اهل بیت(ع) همراه و همقدم شد.

حضور پر شور نوجوانان و جوانان چشم اندازی زیبا از این حرکت معنوی در قاب دوربین ها ثبت کرد. سراسر بلوار پیامبر اعظم(ع) تشکل های مردمی و هیئات مذهبی با برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع شربت و شیرینی کام غدیریان را شیرین کردند.

شعر خوانی سید حمید برقعی و قرائت بیعت نامه در مسجد مقدس جمکران و اهتزاز پرچم حرم امام علی(ع) بر فراز گنبد فیروزه ای پایان بخش حماسه حضور مردم در کاروان شادی روز غدیر بود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdca6enm.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما