يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 53399
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم خبر داد

برگزاری جشنواره مینی بسکتبال در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم گفت: جشنواره مینی‌بسکتبال در هفته پایانی شهریور ماه به میزبانی سالن شهید رضائیان قم برگزار می‌شود.
برگزاری جشنواره مینی بسکتبال در قم
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی امروز در قم، اظهار کرد: جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره مینی بسکتبال با شرکت مربیان تیم‌های شرکت کننده در این جشنواره برگزار و مقرر شد افتتاحیه مسابقات آن روز جمعه 24 شهریور در سالن شهید رضائیان برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: بازی‌های این جشنواره در دو گروه و به شکل دوره‌ای انجام می‌شود و رقابت تیم‌های شرکت کننده طبق قوانین داخلی و در دو زمان پنج دقیقه‌ای برگزار خواهد شد، ضمن اینکه مهلت ارسال مدارک تیم‌ها تا روز سیزدهم شهریور ماه بود و برنامه‌ریزی جشنواره انجام شده است.

رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم افزود: خانواده‌های بسکتبالیست هم می‌توانند در این جشنواره حضور پیدا کنند زیرا این جشنواره با هدف شناسایی بازیکنان برتر توسط مربیان استعدادیاب انجام می‌شود و در طول برگزاری آن بازیکنانی که به هر نحوی در جشنواره شرکت نکنند قطعا جزو بازیکنان تیم‌های منتخب قم نخواهند بود.

وی در ادامه به حضور یک تیم از بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال زنان باشگا‌ه‌های کشور خبر داد و افزود: تیم بانوان قم با نام هیأت‌ بسکتبال در این لیگ به میدان می‌رود و بازی‌های آن از 22 شهریور ماه به میزبانی باشگاه سپنتا تهران به انجام خواهد رسید.

سخایی عنوان کرد: این تیم زیر نظر کادر فنی خود هم اکنون در سالن شهید رضائیان مشغول تمرینات آماده‌سازی است و حتی در یک دیدار تدارکاتی پیش از اعزام به مصاف تیم مطرح و مدعی سپنتا تهران رفت و حریف خود را با نتیجه 61 بر 52 از پیش‌رو برداشت.

وی همچنین به حضور یکی از بازیکنان آینده‌دار بسکتبال قم در اردوی جدید تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران اشاره بیان کرد و افزود: اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال  نوجوانان 2017 در روزهای نوزدهم تا بیست و ششم شهریور ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و از قم پوریا حاجی‌خانی در این اردو حضور دارد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdci3paw.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما