يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 53400
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله امینی: حمایت همه جانبه از مسلمانان میانمار واجب است

قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای با محکومیت جنایات بودائیان علیه مسلمانان، حمایت همه جانبه از مسلمانان میانمار را واجب کفایی دانست.
آیت الله امینی: حمایت همه جانبه از مسلمانان میانمار واجب است
به گزارش قم نیوز آیت الله ابراهیم امینی عضو خبرگان رهبری در بیانیه ای با محکومیت جنایات بودائیان علیه مسلمانان، حمایت همه جانبه از مسلمانان میانمار را واجب کفایی دانست.

در بیانیه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری آمده است: سال‌هاست که مسلمانان بی دفاع مظلوم میانماری مورد هجمه و ستم حاکمان مستبد و برخی فرقه‌های افراطی آن کشور قرار دارند و مجدداً در روزهای اخیر که اتفاقاً مصادف با ایام مبارک عید قربان و غدیر است، در حاشیه امنیت و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی خواهی، شاهد یکی از بی رحمانه ترین و غم انگیزترین حوادث تاریخ بشر هستیم به گونه ای که حتی شنیدن گوشه ای از اخبار و دیدن معدود تصاویر آن، قلب انسان را جریحه دار کرده و نفس‌ها را در سینه حبس می‌کند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: و شگفت آور است؛ صبر و استقامت این مردمانی که زیر انواع شکنجه‌های عجیب و غریب و ددمنشانه خصوصاً نسبت به زنان و کودکان، لحظه ای از عقایدشان به دین اسلام عقب ننشسته‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در این برهه دفاع و حمایت همه جانبه از مسلمانان میانمار را واجب کفایی دانسته و از همه آزادی‌خواهان جهان اعم مسلمان و غیر مسلمان می‌خواهم به هر طریق ممکن به کمک این مظلومان و بی پناهان روزگار بشتابند.

همچنین از دستگاه‌های دیپلماسی، امدادی، نظامی و سایر ارکان جمهوری اسلامی ایران، اقدام عملی، مؤثر و فوری را در این رابطه انتظار داریم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcbgabs.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما