دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : 53446
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم خبر داد

موفقيت شناگر قم در كسب 2 نشان برنز شنا ناشنوايان ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ ورزش‌هاي ناشنوايان استان قم از موفقيت شناگر قم در كسب 2 نشان برنز شنا المپياد ورزشي ناشنوايان ايران خبر داد.
موفقيت شناگر قم در كسب 2 نشان برنز شنا ناشنوايان ايران
به گزارش قم نیوز سیدوحید غیاثی در قم، اظهار کرد: دومین المپیاد فرهنگی  ورزشی ناشنوایان کشور با عنوان غدیر و با حضور چهره‌های شاخص ورزشی ناشنوایان از استان‌های مختلف به میزبانی هیأت‌ یزد به انجام رسید و با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.
وی اضافه کرد: رقابت‌های رشته شنای المپیاد ناشنوایان ایران در بخش آقایان با حضور تعداد 49 شناگر ناشنوا از 11 استان در استخر دانشگاه یزد برگزار شد و در رده‌بندی بخش تیمی این رشته، تیم تهران با کسب 62 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، اصفهان با 44 امتیاز و البرز با 38 امتیاز مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
دبیر هیأت‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم سپس به نتایج بخش انفرادی پیکارهای رشته شنا اشاره و بیان کرد: شناگران شرکت کننده برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز مواد 50 متر آزاد، پروانه، قورباغه، کرال‌ پشت، 150 متر آزاد و 4 در 50 متر امدادی به رقابت پرداختند.
وی ابراز کرد: در حالی که نمایندگان هیأت‌ ورزش‌های ناشنوایان استان قم در رشته‌های گوناگون نظیر فوتسال، شنا و بدمینتون به این دوره از پیکارها اعزام شده بودند، تنها دو مدال برنز از پیکارهای رشته شنا نصیب کاروان قم شد که این مدال‌ها را امیرعلی شرمی به ارمغان آورد.
غیاثی بیان کرد: در ماده 50 متر قورباغه و همچنین ماده 50 متر کرال پشت شاهد درخشش و موفقیت امیرعلی شرمی در رقابت‌های رشته شنا المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور بودیم و شرمی نخستین مدال خود را در 50 متر قورباغه بعد از شناگران تهران یعنی مهرداد کشاورز و محمد رحیمی به دست آورد.
وی یاد آور شد: شناگر پرتوان هیأت‌ ورزش‌های ناشنوایان قم در رشته 50 متر کرال پشت نیز به مقام سوم و نشان برنز رسید، در حالی که قاسم مقیسه از تهران قهرمان این ماده شد و مقام نایب‌قهرمانی به هادی قاصدی از هیأت‌ ناشنوایان استان البرز اختصاص پیدا کرد.
انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcb0abs.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما