سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 53472
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم خبر داد

دعوت 3 تيرانداز قم به اردوي تيم‌هاي مردان و بانوان ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم از دعوت سه تن از تيراندازان قم به اردوي تيم‌هاي ملي تيراندازي با تفنگ بادي مردان و بانوان ايران خبر داد.
دعوت 3 تيرانداز قم به اردوي تيم‌هاي مردان و بانوان ايران
به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: درخشش تیراندازان قم در میادین مختلف کشوری نظیر پیکارهای آزاد تیراندازی ایران، مسابقات لیگ و رقابت‌های قهرمانی کشور موجب شد تا کادر فنی تیم‌های ملی مردان و بانوان آنها را به اردو دعوت کنند.
وی ادامه داد: بعد از برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور، اردوی تیم ملی در سه رده سنی از امروز بار دیگر در سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران تشکیل می‌شود و چهره‌های شاخص تیراندازی قم نیز در کنار دیگر ملی‌پوشان به اردو می‌روند.
دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم افزود: از نفرات با سابقه تیراندازی قم که در اردوهای قبل نیز حضور داشته، خانم سیده‌رویا صبح‌خیز تیرانداز رده سنی جوانان است که در بخش تفنگ بادی با توجه به عملکرد مناسب و خوب خود در اردوی قبل مجددا انتخاب شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان که در آن شاهد عملکرد بسیار خوب خانم مینا روحیان بودیم و این تیرانداز توانست خود را به مرحله فینال رقابت‌ها برساند، روحیان نیز از سوی کادر فنی به اردو جدید تیم ملی نوجوانان دعوت شده است.
متقیان‌نژاد عنوان کرد: اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی تیراندازی ایران به منظور انتخاب بهترین‌ها برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان برگزار می‌شود و هر دو نماینده قم یعنی خانم‌ها مینا روحیان و سیده‌رویا صبح‌خیز در رشته تفنگ بادی زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین می‌کنند.
وی تصریح کرد: همچنین برای نخستین‌بار در تیراندازی استان قم، در رده سنی بزرگسالان نیز در اردوی تیم ملی آقایان نماینده داریم، با عملکرد قابل قبولی که هادی غرباقی در مسابقات آزاد و لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور داشت، وی نیز به اردوی تیم ملی تفنگ بادی بزرگسالان دعوت شده است.
انتهای پیام /
https://qomnews.ir/vdcauynm.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما