سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 53482
منبع : خبرگزاری فارس
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

اطعام 1100 نیازمند در روز عید غدیر/اهدای 13 کمک جهیزیه به نوعروسان

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از اطعام نیازمندان، اهدای جهیزیه و اهدای وجه به سادات نیازمند برای دادن عیدی در عید غدیر خبر داد.
اطعام 1100 نیازمند در روز عید غدیر/اهدای 13 کمک جهیزیه به نوعروسان
به گزارش قم نیوز امیرحسین علیمردانی در قم اظهار کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم به مناسبت عید بزرگ غدیر چندین برنامه خیرخواهانه را در دستور کار داشتند که به همت خیرین و داوطلبان به اجرا رساندند.
وی ادامه داد: با عنایت به اینکه یکی از اعمال سفارش شده در روز غدیر اطعام است، به همت خیرین و داوطلبان این جمعیت تعداد یک هزار و 100 پرس غذای گرم تهیه و در روز عید بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: از دیگر کارهایی که در این سفارش شده و ثواب زیادی هم برای آن در روایات ذکر کرده‌اند، عیدی دادن است و به همین منظور مبلع 210 میلیون ریال بین 250 نفر از سادات نیازمند توزیع شد تا بتوانند در این روز این سنه حسنه را انجام دهند.
علیمردانی از اهدای کمک جهیزیه در ایام غدیر خبر داد و گفت: اهدای جهیزیه یکی از فعالیت‌های خیرخواهانه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم است که در ایام غدیر نیز این امر به همت داوطلبان صورت گرفت و 13 کمک جهیزیه تهیه شد و با حفظ کرامت انسانی در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت. 

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcb5abs.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما