سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 53485
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آموزش‌ و پرورش استان قم :

اعتبار حضور روحانیون در مدارس تامین نشده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزش‌ و پرورش استان قم گفت: فعالیت روحانیون در مدارس به اعتباری نزدیک به 600 میلیون تومان نیاز دارد که متاسفانه چنین اعتباری تامین نمی‌شود.
اعتبار حضور روحانیون در مدارس تامین نشده است
به گزارش قم نیوز ناصرحمزه‌ای در قم، با اشاره به برنامه ساماندهی ائمه جماعت مدارس، اظهار کرد: در این طرح ائمه جماعت مدارس در بخش‌های آموزش احکام به دانش آموزان در عرصه‌های تقلید و جشن‌های تکلیف تاثیرگذار هستند.
وی با بیان اینکه از دیماه 95 توانایی پرداخت حق الزحمه روحانیون مدارس را نداشته‌ایم، عنوان کرد: در شورای تبلیغات اسلامی استان قم حق القدم روحانیون ماهیانه 450هزار تومان ارزیابی شد ولی مبلغ پرداختی به روحانیون ماهیانه 120هزار تومان بوده است که از دی ماه این مبلغ نیز به ائمه جمعه مدارس پرداخت نشده است.
معاون آموزش‌ و پرورش استان قم افزود: فعالیت روحانیون در مدارس به اعتباری نزدیک به 600 میلیون تومان نیاز دارد که متاسفانه چنین اعتباری تامین نمی‌شود.
وی ادامه داد: اگر دستگاهی توانایی اعزام روحانیون به مدارس را دارد آموزش و پرورش را در این عرصه کمک کرده و حق القدم روحانیون را پرداخت کنند.
حمزه‌ای با اشاره به اینکه استانداری نمی‌تواند برای آموزش و پرورش اعتباری به جز تملک دارایی پرداخت کند، مطرح کرد: استانداری می‌تواند مبلغی را که می‌خواهد در این عرصه به آموزش و پرورش کمک کند را به حساب اداره‌کل تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف استان قم واریز کند تا آن‌ها حق القدم ائمه جماعت مدارس را پرداخت کنند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcene8n.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما