سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 53490
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ بسكتبال استان قم خبر داد

برگزاري 3 رقابت بسكتبال بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ بسكتبال استان قم گفت: دختران و بانوان بسكتباليست قم در رده‌هاي سني نوجوانان و ميني‌بسكتبال با يكديگر به رقابت مي‌پردازند.
برگزاري 3 رقابت بسكتبال بانوان در قم
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی امروز در قم، اظهار کرد: مسابقات تابستانه مینی‌بسکتبال به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم با حضور استعدادهای آینده‌ساز بسکتبال قم در ترکیب تیم‌های دختران نارنج سپاکو، نرگس (الف)، نرگس (ب)، فاطمه زهرا، مریم، بهجت، نارنج و ام‌کلثوم برگزار شد.
وی سپس به برگزاری رقابت‌های تابستان بسکتبال ویژه دختران رده سنی نوجوانان در قم اشاره و ابراز کرد: دختران خوش‌آتیه بسکتبال قم نیز همانند پیکارهای مینی‌بسکتبال در ترکیب همین تعداد تیم با یکدیگر رقابت کردند، ضمن اینکه مسابقات چهار جانبه بانوان نیز با رقابت تیم‌های خلیج‌فارس، نرگس (الف)، نرگس (ب) و رضائیان در قم به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.
رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم سپس به عملکرد تیم بسکتبال جوانان قم در مسابقات قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: تیم جوانان قم به مربیگری وحید طبیبی و صادق سلیمی‌پور و سرپرستی مجتبی خاکی در تهران با حریفان شرکت کننده در پیکارهای کشوری به رقابت پرداخت.
وی ادامه داد: بسکتبالیست‌های جوان قم در مرحله مقدماتی که رقابت‌های آن به شکل دوره‌ای به انجام رسید، با تیم‌های مازندران، تهران و سمنان پیکار کرد اما از صعود به مرحله نهایی بازماند، در حالی که تیم‌های تهران و سمنان از این گروه راهی مرحله بالاتر شدند.
سخایی سپس به آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران با حضور یک نماینده از قم اشاره و بیان کرد: اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال نوجوانان 2017 تا 26 شهریور ماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی جریان دارد و از قم پوریا حاجی‌خانی در کنار دیگر ملی‌پوشان تمرین می‌کند.
وی در پایان به آغاز بازی‌های تیم بانوان هیأت‌ بسکتبال قم در لیگ دسته اول کشور اشاره کرد و افزود: نماینده قم در گروه نخست مقدماتی با تیم‌های سپنتا تهران، نفت مسجد سلیمان، سفیر آفتاب پارس، ره‌پویان بندرعباس و هیأت‌ بسکتبال گیلان همگروه است و از چهارشنبه 22 شهریور در دور رفت از مرحله گروهی این بازی‌ها به مصاف حریفان می‌رود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcawynm.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما