چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 53536
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم مطرح کرد

تمایل زیاد سرمایه گذاران خارجی برای تولید برق خورشیدی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: سرمایه گذاران خارجی در استان با توجه به وضعیت اقلیمی قم بیشتر به ایجاد نیروگاه‌های برق خورشیدی تمایل دارند.
تمایل زیاد سرمایه گذاران خارجی برای تولید برق خورشیدی در قم
به گزارش قم نیوز سید حسن رضوی در قم با اشاره به حضور سرمایه گذاران برای احداث کارخانه خودروسازی در استان قم اظهار کرد: مذاکرات با دو مجموعه بزرگ برای احداث این کارخانه‌ در استان ادامه دارد.
وی ادامه داد: استان‌های زیادی متقاضی جذب سرمایه گذاران خارجی برای احداث کارخانه خودروسازی هستند و این استان‌ها علاوه بر قم پیشنهادهای متنوعی را به این سرمایه گذاران دادند که آن‌ها در حال بررسی این پیشنهادها هستند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم افزود: مجوز تولید حدود 300 مگاوات برق خورشیدی اخذ شده و اقداماتی در زمینه گرفتن فاینانس برای تولید این میزان برق در استان قم در حال انجام شدن است.
رضوی با اشاره به زمینه افزایش تعداد نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی در استان قم اظهار کرد: پیش بینی می‌کنیم که طی سال‌های آینده هر سال بین 100 تا 150 مگاوات ظرفیت جدید تولید برق با احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان قم ایجاد شود و اگر این مساله اتفاق بیفتد، کار بزرگی صورت گرفته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران خارجی در استان با توجه به وضعیت اقلیمی قم بیشتر به ایجاد نیروگاه‌های برق خورشیدی تمایل دارند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcb0sbs.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما