پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 53591
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قم عنوان کرد

لزوم فرهنگ سازی عزاداری ماه محرم توسط مدارس

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قم گفت: دهه عاشورا فرصتی برای اهیای مکتب اسلام است و معلمان باید شیوه درست و مناسب عزاداری را به دانش‌آموزان آموزش دهند.
لزوم فرهنگ سازی عزاداری ماه محرم توسط مدارس
به گزارش قم نیوز عطا الدین قاسمی چهارشنبه شب در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، ضمن تبریک مناسبت‌ها و اعیاد ماه ذی‌الحجه، اظهار کرد: دهه عاشورا فرصتی برای احیای مکتب اسلام است و معلمان باید شیوه درست و مناسب عزاداری را به دانش‌آموزان آموزش دهند.
وی با اشاره به وجود نزدیک به 500 هیات دانش‌آموزی در سطح استان قم، عنوان کرد: معلمان باید ظرفیت دانش‌آموزان را برای برگزاری مراسم های عزاداری بالا برده و شهدای دفاع مقدس و کربلا را به عنوان الگو به دانش‌آموزان معرفی کنند.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قم در پایان با بیان اینکه در استان قم مداح محوری وجود دارد، مطرح کرد: به تدریج باید سخنران محوری جایگزین مداح محوری شود و این کار باید در مدارس شروع شده و مدیران مدارس می‌توانند با استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه استان قم این فرهنگ را در بین دانش‌آموزان اجرا کنند.
انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdccspqp.2bq1o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما