پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 53595
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان دوره 4 ساله رئيس هیأت‌ صورت مي‌گيرد

اسكيت و ووشو قم در آستانه تحوّل / آغاز ثبت‌نام از كانديداها

قم نيوز : قم نیوز: هیأت‌‌هاي ورزشي اسكيت و ووشو استان قم با آغاز ثبت‌نام از كانديداهاي رياست اين دو هیأت‌ بعد از چهار سال در آستانه تغيير و تحول قرار گرفتند.
اسكيت و ووشو قم در آستانه تحوّل / آغاز ثبت‌نام از كانديداها
به گزارش قم نیوز، در حال حاضر 44 هیأت‌ ورزشی در استان قم به فعالیت در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزش و فرهنگی ورزش می‌پردازند و انتخابات این هیأت‌‌ها هر چهار سال با حضور مسوولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

دو هیأت‌ ورزشی که امسال دوره چهار ساله رئیس آنها به پایان می‌رسد، هیأت‌‌های ورزشی اسکیت و ووشو هستند که اکنون اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای ثبت‌نام از کاندیداهای واجد شرایط برای برگزاری مجمع انتخابات این دو هیأت‌ برنامه‌ریزی کرده است.

در چهار سال اخیر محمد حسنی یکی از چهره‌های شناخته شده ورزش قم در رشته‌هایی نظیر کشتی و آمادگی جسمانی مسوولیت ریاست هیأت‌ اسکیت استان قم را بر عهده داشته است و امسال چهارمین و آخرین سال ریاست حسنی در این هیأت‌ ورزشی محسوب می‌شود.

همچنین در چهار سال گذشته مهدی اردستانی مسوولیت ریاست هیأت‌ ووشو استان قم را عهده‌دار بود و اکنون چهار سال ریاست وی به پایان رسیده و با برنامه‌ریزی امور مجامع هیأت‌‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت‌‌های ووشو و اسکیت آغاز شده است.

در واقع اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر اساس تبصره دو ماده هفت آیین نامه هیأت‌‌های ورزشی از متقاضیان احراز پست ریاست هیأت‌‌های ووشو و اسکیت ثبت‌نام می‌کند و به همین منظور از علاقمندان واجد شرایط دعوت شده برای ثبت نام و ارائه مدارک از 21 تا 28 شهریور به مدت یک هفته کاری به دفتر امور مجامع هیأت‌‌ها مستقر در این اداره کل ورزش مراجعه کنند.

مجمع انتخابات هیأت‌‌های اسکیت و ووشو استان قم با حضور روسای فدراسیون‌های این دو رشته، مدیر کل ورزش و جوانان، نماینده مربیان، داوران، ورزشکاران، بانوان، بخش‌های تابعه و ... برگزار خواهد شد تا این دو هیأت‌ روسای خود را تا سال 1400 بشناسند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgnn9n.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما