پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 53602
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اعلام کرد

انجام 3 هزار فعالیت مردمی در جشنواره کرامت

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: گزارش بیش از 3 هزار فعالیت و خدمت به دبیرخانه جشنواره مردمی کرامت ارسال شده است.
انجام 3 هزار فعالیت مردمی در جشنواره کرامت
به گزارش قم نیوز، محمدجواد جهانگیرزاده در مراسم اختتامیه جشنواره مردمی کرامت که پیش از ظهر امروز در سالن همایش شهید مطهری پژوهشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به اینکه این جشنواره از ظرفیت‌های مختلف برای پیشبرد اهداف مورد نظر استفاده کرده است، اظهار کرد: برگزاری محافل جشن، حلقه‌های معرفت صالحین، ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی بخشی از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در قالب این جشنواره است.
وی از برگزاری جشنواره مردمی کرامت از دهه کرامت تا دهه ولایت یاد کرد و گفت: آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) جشنواره مردمی کرامت را با اهداف دلشاد کردن مردم، حمایت از فعالیت‌های مردمی و تکریم حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان صاحبان اصلی دهه کرامت دنبال کرده است.
معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ادامه داد: گزارش بیش از 3 هزار فعالیت و خدمت به دبیرخانه جشنواره مردمی کرامت ارسال شده است اما امیدواریم در دومین دوره این جشنواره شاهد مشارکت گسترده‌تر دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، نخبگان، حوزویان و اقشار مختلف جامعه باشیم.
انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcf0vdt.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما