دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 53733
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

رتبه سوم قم در كيك بوكسينگ ايران / درخشش قمي‌ها با 6 مدال

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم گفت: كيك‌بوكسينگ كاران قم با كسب 6 مدال رنگارنگ از پيكارهاي انتخابي تيم ملي بار ديگر براي ورزش قم افتخار آفريني كردند.
رتبه سوم قم در كيك بوكسينگ ايران / درخشش قمي‌ها با 6 مدال

به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز در  قم، اظهار کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی کیک‌بوکسینگ رده سنی بزرگسالان کشور که به میزبانی هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان مازندران به انجام رسید، شاهد درخشش اعضای تیم قم در کسب 6 مدال این پیکارها بودیم.
وی ادامه داد: تیم اعزامی هیأت‌ قم از این رقابت‌ها یک نشان طلا، دو مدال نقره و سه نشان برنز به ارمغان آورد و در رده‌بندی بخش تیمی این پیکارها نیز با مجموع 6 مدال موفق به کسب رتبه سوم شد تا یک موفقیت ارزنده دیگر توسط رزمی‌کاران سبک کیک‌بوکسینگ برای ورزش قم رقم بخورد.
رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم عنوان کرد: کسب عنوان سومی در بین ٣٠ تیم شرکت کننده در این مسابقات برای ما بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل از تمام اعضای کادر فنی و تک تک نفرات تیم تشکر می‌کنم، عنوانی که ما کسب کردیم بعد از تیم‌های تهران و مازندران یک رتبه بسیار خوب و حاکی از توان بالای رزمی قم است.
وی با بیان اینکه مسابقات در سطح بسیار بالایی به انجام رسید، اضافه کرد: این دوره از رقابت‌ها به میزبانی سالن شهید سیدرسول حسینی ساری برگزار شد و مدال‌های تیم هیأت‌ قم در اوزان منهای 60، 65، 70، 75، 80 و به اضافه 90 کیلوگرم به دست آمد.
محمدزاده افزود: در وزن منهای 60 کیلوگرم علی کریمی با کسب مقام نایب‌قهرمانی به نشان نقره دست یافت، در وزن منهای 65 کیلوگرم علیرضا قنبری به مدال برنز رسید، در وزن منهای 70 کیلوگرم محمد محمدی و سجاد صفری دو نشان نقره و برنز برای تیم قم کسب کردند.
وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 80 کیلوگرم منصور حیدری با شکست تمامی حریفان خود به مدال طلا دست یافت و در وزن به اضافه 90 کیلوگرم محمد امیدی برنز گرفت، تا تیم قم با کسب مقام سوم به کار خود در این دوره از رقابت‌های انتخابی تیم ملی پایان بدهد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcae0nm.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما