پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 53908
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه سه خبر داد:

توزیع آسفالت در 17 مدرسه منطقه سه

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه قم از توزیع آسفالت در 17 مدرسه در سطح این منطقه خبر داد.
توزیع آسفالت در 17 مدرسه منطقه سه
توزیع آسفالت در 17 مدرسه منطقه سه
به گزارش قم نیوز سید شمس‌الدین نعمتی با اشاره به وضعیت آسفالت مدارس در منطقه سه اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی 17 مدرسه سطح منطقه در راستای تفاهم‌نامه‌ای که بین شهرداری قم و سازمان آموزش و پرورش منعقد شده است آسفالت شد.

وی با بیان اینکه بالغ بر هزار و 823 مترمربع از فضاهای مدارس طی این مدت آسفالت شده است تصریح کرد: شهرداری برای این پروژه بیش از دو میلیارد ریال در منطقه سه هزینه کرده است.

شهردار منطقه سه قم دبستان جوکار، هنرستان شهید امراللهی، دبستان ولی عصر، ابوعلی سینا، حق بین، دبستان حاج محمد ضاد، دبستان امیرالمومنین، دبیرستان دارالزهرا، دبستان تقوی، راهنمایی طاهباز، ریحانه، هنرستان شهید فهمیده و مدرسه جمهوری اسلامی را از مدارسی عنوان کرد که عملیات توزیع آسفالت در آنها صورت گرفته است.

وی همچنین گفت: براساس این تفاهم‌نامه در مدارس راهنمایی علامه امینی، شهیده قضایی، مجتمع فرهنگی کوثر و غدیر نیز آسفالت توزیع و مشکلات سطوح فضاهای عمومی مدارس رفع شد.

نعمتی با تاکید بر اینکه در گذشته فضاهای عمومی در مدارس مشکلات متعددی از نظر روکش آسفالت داشته است خاطرنشان کرد: با این پروژه فضایی مناسب و امن برای دانش‌آموزان فراهم شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcevo8n.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما