چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : 5395
ویسی عنوان کرد:

به فکر کسب سه امتیاز خواهیم بود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم موفقیت در دیدار هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال باشگاه‌های برتر کشور را برای تیمش بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.
به فکر کسب سه امتیاز خواهیم بود
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی اظهار کرد: بازی‌های هفته‌های پایانی نسبت به دیدارهایی که پشت سر گذاشته‌ایم، ویژگی‌های خاص خود را دارد و شکی نیست که ما برای موفقیت در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم.

وی با اشاره به دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها، ابراز داشت: شکی نیست که ذوب آهن اصفهان تیم بسیار خوبی است و با وجود اینکه در خانه خودش بازی می‌کند از شانس بسیار زیادی برخوردار است اما نتیجه این دیدار به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست و ما برخلاف بازی رفت به دنبال شکست این تیم و کسب سه امتیاز هستیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، کادر فنی و بازیکنان این تیم شناخت بسیار خوبی داریم، مطالعه زیادی نسبت به حریف این هفته خود داشته‌ایم و فیلم بازی‌های اخیر این تیم در مسابقات لیگ برتر را با دقت آنالیز کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: با این حال به هیچ عنوان بازی رفت مقابل این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم که با بد اقبالی تن به شکست دادیم، برای ما ملاک نیست زیرا شرایط این دیدار کاملا فرق می‌‌کند و قطعا ما با توان بیشتر مقابل ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیریم.

ویسی بیان داشت: بازی هفته دهم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر ذوب آهن اصفهان برای ما بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه بازیکنان کلیدی تیم را که روی آن ها حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم، در اختیار داریم.

وی با بیان اینکه کسب سه امتیاز در اولویت اصلی این دیدار خارج از خانه برای صبای قم است تصریح کرد: طبیعی است که برای ما این سه امتیاز بسیار مهم است زیرا فرصتی نیست که بخواهیم آن را از دست بدهیم، ضمن اینکه در شرایط خوبی قرار داریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: برای ما موفقیت در صعود به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مهم و حائز اهمیت است اما فعلا که در جایگاه چهارم هستیم باید به صعود به رده‌های بالاتر فکر کنیم، بنابراین با تمام توان مقابل ذوب آهن اصفهان می‌ایستیم و به فکر کسب سه امتیاز خواهیم بود.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در رده‌های چهارم و هفتم جدول در هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۶ روز شنبه بیستم اسفند ماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.

این در حالی است که در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال هم‌اکنون صبای قم با کسب ۴۲ امتیاز در صدر ایستاده است و تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با شش امتیاز کمتر از شاگردان عبدالله ویسی یعنی ۳۶ امتیاز جایگاه هفتم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.n0k2yt0ska26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما