دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : 54067
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

8 دوومیدانی‌کار قم آماده درخشش در مرحله نهایی لیگ طلایی ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم از آمادگی هشت دوومیدانی‌کار قم برای درخشش و کسب عناوین برتر مرحله نهایی لیگ طلایی کشور خبر داد.
8 دوومیدانی‌کار قم آماده درخشش در مرحله نهایی لیگ طلایی ایران

به گزارش قم نیوز علی رضایی در قم، اظهار کرد: به دعوت فدراسیون دوومیدانی تعداد هشت دوومیدانی‌کار به نمایندگی از هیأت‌‌ قم در مرحله نهایی مسابقات فصل 1396 لیگ طلایی دوومیدانی قهرمانی کشور با حریفان به رقابت می‌پردازند.
وی ادامه داد: در ترکیب تیم دوومیدانی اعزامی قم به این مرحله از مسابقات نفرات بسیار خوب و آماده‌ای حضور دارند، دوومیدانی‌کارانی که اکثر آنها سابقه عضویت در تیم‌های ملی و همچنین کسب مدال از میادین داخلی و بین‌المللی این رشته در مواد مختلف را دارند.
رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم تصریح کرد: اکثر اعضای تیم هیأت‌‌ قم دوومیدانی‌کارانی جوان و آینده‌دار هستند اما به دلیل اینکه در میادین مختلف تمام رده‌های سنی اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به میدان رفته‌اند از تجارب خوبی برخوردار هستند.
وی افزود: دوومیدانی‌کاران قم در این مرحله برای کسب عناوین برتر رشته‌های 100 متر، 200 متر، 400 متر، 110 متر با مانع، 400 متر با مانع و پرش با نیزه بخش مردان با حریفان خود رقابت می‌کنند، ضمن اینکه در قسمت بانوان نیز یک نماینده در دو 400 متر داریم.
رضایی یاد آور شد: در بخش مردان محمدحسین اسکندری با سابقه دو دوره حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا نماینده ما در رشته پرتاب وزنه است و با توجه به اینکه در این رشته مقطعی رکورددار این بود، یقینا توانایی کسب رتبه نخست و عنوان قهرمانی را دارد.
وی خاطرنشان کرد: رضا ملک‌پور یکی از امیدهای اصلی کسب عناوین برتر این مرحله از پیکارهای لیگ طلایی دوومیدانی ایران است که در اوج آمادگی قرار دارد و امیدوار به مدال‌های وی در در دو رشته ۴۰۰ و ۴۰۰ متر با مانع هستیم تا روند موفقیت‌های وی در سال جاری ادامه یابد.
رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم افزود: محمدرضا فریدی در دوهای ۱۰۰ و ۲۰۰ متر، علی کشاورز در رشته ۱۱۰ متر با مانع، علیرضا نوروزی، سیدعلی حسینی و محسن سالاری در پرش با نیزه و زهرا رضایی در دو ۴۰۰ متر دیگر نماینده قم هستند، در حالی که لیگ طلایی در بخش بانوان روز سوم مهر ماه و در بخش آقایان روزهای چهارم و پنجم مهر در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcbzgbs.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما