چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : 54172
منبع : خبرگزاری مهر
مربی قمی تیم ملی کاتا:

کوتاهی برخی مسئولان سبب اعزام نشدنم به مسابقات قزاقستان شد

قم نيوز : قم نيوز: مربی قمی تیم ملی کاراته کشورمان در بخش کاتای نوجوانان گفت: کوتاهی برخی مسئولان سبب عدم اعزام وی به مسابقات آسیایی قزاقستان شد.
کوتاهی برخی مسئولان سبب اعزام نشدنم به مسابقات قزاقستان شد
کوتاهی برخی مسئولان سبب اعزام نشدنم به مسابقات قزاقستان شد
به گزارش قم نيوز علی سلطانی اظهار داشت: نتیجه جالبی که در مسابقات کاراته آسیایی قزاقستان رخ داد و بر اساس آمار تعداد شرکت کننده در کاتا و کومیته برای تیم‌های ملی و مدال‌هایی که بر اساس نسبت کاتاروها و کومیته کاها به دست آمد نشان می‌دهد کاتا به مراتب موفق‌تر از کومیته عمل کرد و سهم کاراته قم هم ۲ مدال بود که یکی از این دو مدال در کاتا به دست آمد.

وی افزود: امیدوارم مسئولان با این نتایج متوجه شوند که کاتا نیز قابل احترام است و زمانی که چنین موفقیت‌های پررنگی در سطح آسیا کسب می‌کند باید به آن توجه کرد و نباید تیم کومیته‌ای را که ۵ نفر ورزشکار دارد ۵ نفر هم مربی با آن به مسابقات بفرستیم یعنی به ازای هر ورزشکار در کومیته، یک نفر مربی به قزاقستان رفته است اما فکر نمی‌کنم برای ۲۰ نفر کاتاروی ملی پوش ما بیش از ۳ مربی اعزام شده باشد.

مربی قمی تیم ملی کاتای نوجوانان گفت: این متأسفانه کوتاهی فدراسیون کاراته است البته بخشی از آن نیز به پیگیری مسئولان ورزش استان مربوط خواهد بود. شاید افرادی در داخل استان قم باید بیشتر پیگیری می‌کردند و ما به عنوان مربی نمی‌توانیم برویم و به طور مداوم بگوییم که لطفا ما را هم به مسابقات آسیایی ببرید.

سلطانی درباره عدم اعزام به مسابقات آسیایی همراه با تیم ملی بیان داشت: این کار، وظیفه یک مسئول است و افرادی باید بیشتر پیگیر باشند و تلاش بیشتری می‌کردند. وررزش یک شهر تلاش می‌کند که روزی ورزشکار ملی یا مربی ملی داشته باشد و زمانی که یک ورزشکار یا مربی به این سطح برسد اما به مسابقات اعزام نشود قطعا در این بین، کوتاهی اتفاق افتاده است.

وی عنوان کرد: ما نفرات زیادی در کاتای قم به عنوان پشتوانه کاتاروهای موفق فعلی داریم و قرار نیست کاتای قم را محدود به همین یکی ۲ قهرمان کنیم اما آنچه در این میان اهمیت دارد ایجاد عامل انگیزشی برای ادامه کار چه در نزد ورزشکار و چه نزد مربی است.

مربی قمی تیم ملی کاتای نوجوانان تصریح کرد: اگر عامل انگیزه بخشی ثانویه در مورد چهره‌ای چون امیر مهدی‌زاده نادیده گرفته شود موقعیت مهدی‌زاده در صدر کاراته جهان به خطر می‌افتد و این مسئولیت متوجه مسئولان است که از یک قهرمان ملی و نیز سایر ورزشکارانی که توانایی کسب افتخار را دارند به گونه‌ای حمایت کنند که روحیه وی برای ادامه کار افت نکند.
انتهاي پيام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirzaw.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما