پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 54179
منبع : خبرگزاری فارس

مدال طلا رهاورد فوتساليست‌هاي قم از بازی‌های 2017 سالنی آسیا

قم نيوز : قم نیوز: فوتسالیست‌هاي ملي‌پوش استان قم با درخشش در تركيب تيم ملي كشورمان مقام قهرماني و نشان طلاي رقابت‌های فوتسال بازی‌های 2017 سالنی آسیا را به ارمغان آوردند.
مدال طلا رهاورد فوتساليست‌هاي قم از بازی‌های 2017 سالنی آسیا
مدال طلا رهاورد فوتساليست‌هاي قم از بازی‌های 2017 سالنی آسیا
به گزارش قم نیوز چهار سال قبل فوتسال قم با حضور دو ملی‌پوش به نام‌های علی‌اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی توانست از بازی‌های 2013 داخل سالن آسیا مقام قهرمانی و نشان طلا را به خود اختصاص دهد و امسال این موفقیت با حضور حسن‌زاده، اروجی و اولادقباد سه ملی‌پوش قم بار دیگر نصیب ورزش قم شد.

بعد از قهرمانی ارزنده‌ای که تیم ملی فوتسال کشورمان در دوره قبلی بازی‌های داخل سالن آسیا با حضور دو ملی‌پوش فوتسال قم یعنی علیرضا وفایی و علی‌اصغر حسن‌زاده داشت، این بار حسن‌زاده در کنار ابوالقاسم اروجی و مسلم اولادقباد این قهرمانی را به ورزش قم هدیه کردند.

این در شرایطی است که از حدود یک دهه قبل، فوتسال قم با داشتن بازیکنان ملی‌پوش به طور میانگین در تمامی موفقیت‌های ملی فوتسال کشورمان در میادین بین‌المللی، آسیایی و جام جهانی فوتسال نقش‌آفرینی کرده و این بار نیز تیم ملی موفق به کسب عنوان نخست مسابقات فوتسال بازی‌های داخل سالن آسیا شد.

تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان دارنده 12 عنوان قهرمانی از 14 دوره برگزار شده بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا با کسب مقام قهرمانی بازی‌های داخل سالن قاره کهن، با روحیه‌ای مناسب‌تر خود را برای حضور در پانزدهمین دوره جام ملت‌های قاره کهن آماده خواهد کرد.

تیم ملی فوتسال بعد از درخشش در جام جهانی 2016 و دومین صعود به جمع چهار تیم برتر دنیا که با کسب نخستین عنوان سومی تاریخ فوتسال جام جهانی برای ایران همراه بود، به عنوان قدرت اول قاره کهن در بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا بدون تساوی و باخت، تک تک حریفان خود را شکست داد و قهرمان آسیا شد.

بین بازیکنانی که در ترکیب تیم ملی کشورمان در این بازی‌ها حضور داشتند، از قم علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی ملی‌پوشان فوتسال قم بودند و نقش مهمی در قهرمانی ایران ایفا کردند، به طوری که حسن‌زاده کاپیتان و یکی از گلزنان تیم ملی بود و اروجی نیز گل‌های متعددی برای تیم ملی به ثمر رساند و مسلم اولادقباد نیز تاثیرگذاری مطلوبی در این برد ارزشمند داشت.

این در حالی است که علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی دو ملی‌پوش فوتسال قم هم اکنون عضو تیم گیتی‌پسند اصفهان قهرمان دوره قبل لیگ برتر هستند و مسلم اولادقباد نیز عضو تیم تاسیسات دریایی تهران است و ایران با درخشش آنها بعد از عبور از مراحل مقدماتی و حذفی، در دیدار نهایی نیز هفت بر یک ایران ازبکستان را مغلوب کرد تا با اقتدار قهرمان آسیا شود و نشان طلای این بازی‌ها نصیب ورزش کشورمان شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf1ydt.w6djeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما