پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 5419
بدرلو عنوان کرد:

سه امتیاز بازی با ذوب آهن بسیار اهمیت دارد

قم نيوز : قم نیوز: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: پیروزی در دیدار هفته بیست و هفتم مقابل ذوب آهن آغاز خوبی برای ما در راه کسب سهمیه آسیا خواهد بود.
سه امتیاز بازی با ذوب آهن بسیار اهمیت دارد
به گزارش قم نیوز، مهدی بدرلو  اظهار کرد: تیم ما از هر نظر برای این دیدار آماده است، من هم در خط دفاع و هافبک تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم زیرا سه امتیاز این مسابقه بسیار اهمیت دارد.

وی با ابراز رضایت از وضعیت تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور افزود: تیم ما با توجه به این آمادگی یقینا عملکرد خوبی خواهد داشت و کسب سه امتیاز اولویت اصلی ما در این دیدار است.

هافبک با اخلاق تیم فوتبال صبای قم در مورد این دیدار اضافه کرد: ما بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت و از ابتدا هم می‌دانیم که تیم ذوب آهن برای کسب نتیجه در خانه خود به میدان خواهد آمد، به همین خاطر از تمام توان خود استفاده کرده و با حملات زیادی که خواهیم داشت به فکر پیروزی در این دیدار هستیم تا روند رو به رشد تیم ادامه یابد.

وی با بیان اینکه پیروزی در این دیدار یک گام موثر در راه موفقیت در رقابت‌های لیگ برتر این فصل خواهد بود خاطرنشان کرد: ما در دیدار برابر ذوب آهن باید از شانس‌های گلزنی به خوبی بهره ببریم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

بدرلو که در اعلام کمیته فرهنگی‌ سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشورمان به عنوان یکی از ۱۰ بازیکن اخلاق نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب شد، در این خصوص اظهار داشت: این انتخاب را مرهون مدیریت صحیحی که بر تیم حاکم است می‌دانم چرا که همواره مهم‌ترین اولویت در تیم ما رعایت اخلاق حرفه‌ای و اصول جوانمردی است.

وی تصریح کرد: در تیم ما تکل زدن، جر و بحث کردن با داور و بازیکن حریف به هیچ عنوان مجوزی ندارد و در تمام لحظات تمرین و مسابقه احترام به یکدیگر و حریف مهم‌ترین نکته‌ای است که مورد تاکید کادر فنی تیم و بازیکنان ما قرار دارد.

هافبک تیم فوتبال صبای قم در ادامه با اشاره به وضعیت خوب صبا برای دیدار با ذوب آهن اصفهان، یاد آور شد: کار سختی در اصفهان پیش رو داریم با اینکه ذوب آهن تیم خوبی است اما برای ما فرقی نمی‌کند که در این دیدار مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم، مهم بردن و کسب سه امتیاز است.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان از هفته دهم از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۶ روز شنبه بیستم اسفند ماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.6nmk49nyo5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما