پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 54200
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم:

شاخصه های دینی باید در فضای دانشگاهی ترویج شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم گفت: این جوانان از ولایت و ارزش‌های دین دفاع کردند و اکنون وظیفه ما است که فضای دانشگاه‌ها را به سمتی ببریم که مطابق با شاخص‌های دین اسلام باشد.
شاخصه های دینی باید در فضای دانشگاهی ترویج شود

به گزارش قم نیوز محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمود هاشمی اظهار کرد: با حضور در خانه این شهید از جان گذشته با آرمان‌ها و اهداف او بیعت می‌کنیم و امیدواریم نسل‌های جوان ما بتوانند راه شهدا را ادامه بدهند.
وی تاکید کرد: شهدای مدافع حرم در اوج پاکی و معصومیت و مظلومیت برای دفاع از کیان اسلام ناب محمدی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند.
وی افزود: تجدید میثاق با آرمان های بلند شهدا از مهمترین رسالت های مسئولان فرهنگی و علمی و دانشگاهی است که کمیته شهدای دانشجوی استان نیز در این راه گام بر می دارد و حضور در خانواده معظم شهدای مدافع حرم نیز در این راستا است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم بیان کرد: این جوانان از ولایت و ارزش‌های دین دفاع کردند و اکنون وظیفه ما است که فضای دانشگاه‌ها را به سمتی ببریم که مورد رضایت آن‌ها و مطابق با شاخص‌های دین اسلام باشد.
وی تاکید کرد: زمانی که در منازل شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم حضور پیدا می کنیم استفاده‌ها و بهره‌های فراوانی از منش و شخصیت این شهدا و خانواده‎ آن‌ها می‎گیریم.
یوسفی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر تمام شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: کمترین اقدامی که می‌توانیم به پاس خون شهدای مدافع حرم انجام دهیم تجلیل از خانواده این دلاورمردان غیور است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcawunm.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما