پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 54221
منبع : خبرگزاری فارس
با برگزاري مجمع انتخابات صورت گرفت

معرفي رئيس جديد هیأت‌‌ شنا قم تا سال 1400

قم نيوز : قم نيوز: رئيس جديد هیأت‌‌ شنا، شيرجه و واترپلو استان قم با برگزاري مجمع انتخابات اين هیأت‌‌ ورزشي در حضور رئيس فدراسيون معرفي شد.
معرفي رئيس جديد هیأت‌‌ شنا قم تا سال 1400
معرفي رئيس جديد هیأت‌‌ شنا قم تا سال 1400
به گزارش قم نيوز امروز سه کاندیدا برای به دست آوردن کرسی ریاست هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم در حضور رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت حسین حاجی‌اسماعیلی برای مدت چهار سال این مسوولیت را بر عهده گرفت.

در واقع از بهمن ماه سال گذشته که دوره ریاست چندین ساله مسعود حسین‌جمال در هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم به پایان رسیده بود، تا کنون این هیأت‌‌ ورزشی به شکل سرپرستی اداره و مدیریت می‌شد و در ششمین روز مهر ماه سال 1396 این هیأت‌‌ رئیس جدید خود را شناخت.

در مجمع انتخابات هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم سه کاندیدا به نام‌های شهرام دارابیان، حسین حاجی‌اسماعیلی و کاظم عزیزخانی حضور داشتند، در حالی که پیش از این هشت نفر برای ریاست این هیأت‌‌ ثبت‌نام کرده بودند و تا روز برگزاری مجمع پنج نفر آنها از حضور در انتخابات منصرف شدند.

امروز نیز در مجمع انتخابات خبری از شهرام دارابیان نبود و بدین‌ترتیب رقابت برای ریاست چهار ساله آینده هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم بین کاظم عزیزخانی و حسین حاجی‌اسماعیلی برگزار شد و در نهایت حاجی‌اسماعیلی با 12 رای اعضای مجمع تا سال 1400 ریاست هیأت‌‌ را بر عهده گرفت.

این در حالی است که 15 عضو واجد شرایط رای در مجمع انتخابات هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم، تعداد دو رای خود را به کاظم عزیزخانی دادند و در نهایت حاجی‌اسماعیلی که در هفت ماه قبل مسوولیت سرپرستی هیأت‌‌ را عهده‌دار بود، به عنوان رئیس هیأت‌‌ انتخاب شد.

گفتنی است: پیش از این در دو دوره متوالی چهار ساله، مسعود حسین‌جمال ریاست هیأت‌‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم را بر عهده داشت و آخرین روزهای ریاست وی در زمستان سال 1395 بود و حسین‌جمال در ثبت‌نام این دوره از انتخابات حضور نیافت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfx0k.yt0ox6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما