جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 54237
منبع : خبرگزاری فارس
در مصاف نمايندگان ساري و خراسان‌رضوي:

داور بين‌المللي قم ناظر فني ليگ كشتي آزاد ايران شد

قم نيوز : قم نیوز: داور بين‌المللي و مطرح كشتي استان قم از سوي فدراسيون به عنوان ناظر يكي از حساس‌ترين مسابقات ليگ كشتي آزاد باشگاه‌هاي كشور انتخاب شد.
داور بين‌المللي قم ناظر فني ليگ كشتي آزاد ايران شد

به گزارش قم نیوز شاخص‌ترین داور حال حاضر قم در کشتی ایران سعید عباسی است که دارای مدرک بین‌المللی این رشته و سابقه قضاوت در میادین مهم داخلی و برون‌مرزی شامل رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و حتی قهرمانی کشتی اروپا است.
این داور دو سال قبل از سوی کنفدراسیون کشتی قاره اروپا به اتفاق چند تن از دیگر داوران شاخص کشتی ایران برای قضاوت در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان و جوانان اروپا انتخاب شد، رقابت‌هایی که به میزبانی شهر استانبول در کشور ترکیه برگزار شد.
این در شرایطی است که سعید عباسی سابقه قضاوت‌های مطلوب در نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی در سال 2014 را نیز دارد و در جام جهانی کشتی فرنگی و همچنین میادین مهم داخلی و برون‌مرزی متعدد دیگر نظیر المپیک دو سال قبل نوجوانان جهان نیز داوری کرده است.
عباسی در حالی به قضاوت رقابت کشتی‌گیران تیم‌های ستارگان ساری و هیات خراسان‌رضوی در مسابقات قهرمانی لیگ کشتی آزاد سال 1396 ایران می‌رود که در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین سال‌های فعالیت خود در داوری این رشته ورزشی را سپری کرده و از داوران معتمد فدراسیون به شمار می‌رود.
بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی، رقابت‌های لیگ کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور روزهای 11 تا 14 مهر ماه با برگزاری چهار مسابقه پیگیری می‌شود و دیدار تیم‌های کشتی آزاد ستارگان ساری و هیات خراسان‌رضوی روز یازدهم مهر در سالن سیدرسول حسینی به انجام می‌رسد.
سرپرست این مسابقه هادی حبیبی است و نماینده هیأت کشتی استان مازندران یعنی غلام نوری‌زاده نیز در کنار سرپرست فنی مسابقات حضور دارد، در شرایطی که سرپرستی فنی این دیدار را سعید عباسی داور درجه یک بین‌المللی کشتی استان قم بر عهده دارد.
تیم داوری این دیدار نیز مشخص شده و اعضای آن سیدعابد هاشمی‌نسب داور درجه یک بین‌المللی تهران، سیدمحمد افتخاریان داور درجه یک بین‌المللی البرز، رضا صالحی‌آبادی داور درجه دو بین‌المللی خراسان‌رضوی و مسعود چوبین داور درجه سه بین‌المللی همدان هستند.
انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdca0unm.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما