دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 54298
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم:

2200 پاکبان در تاسوعا و عاشورا شهر را تمیز نگه داشتند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: 2 هزار و 200 پاکبان در تاسوعا و عاشورا شهر را تمیز نگه داشتند.
2200 پاکبان در تاسوعا و عاشورا شهر را تمیز نگه داشتند

به گزارش قم نیوز سیدمحسن میرهادی در قم، با اشاره به فعالیت ستادهای خدمات رسانی مناطق هشتگانه در هسته مرکزی شهر و پیرامون حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها استقرار کلیه‌ نیروهای خدمات شهری و ستادی در هسته مرکزی شهر برای کنترل نظافت و پاکسازی ایستگاه‌های صلواتی صورت گرفت.
وی با بیان اینکه برای این ایام برای 210 ایستگاه صلواتی مجوز صادر شده بود خاطرنشان کرد: برای ایام نماز ظهر عاشورا به مدت 20 دقیقه کلیه ایستگاه‌ها متوقف شد و نماز ظهر عاشورا در ستادهای مرکزی و مناطق با حضور مدیران شهرداری پاکبانان و نیروهای شهری با پیش‌بینی‌هایی که از قبل شده بود اعم از توزیع زیرانداز، تانکر آب و... اقامه شد.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه در این ایام ستاد تخلفات شهری نیز موضوعات سد معبر و ناهنجاری‌های اجتماعی و متکدیان را کنترل کردند افزود: استقرار سازمان‌ آتش‌نشانی در هسته مرکزی و ورودی‌های شهر برای این ایام به صورت ویژه انجام شد و کنترل موارد ایمنی خصوصا ایستگاه‌های صلواتی را داشتند.
وی اضافه کرد: همچنین در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگ سازی نصب تابلوها و بنرهای مرتبط با کاهش تولید زباله و جمع‌آوری پسماند یکبار مصرف را داشتیم و به متولیان ایستگاه‌ها هزار و 500 مخزن کارتن پلاست و سه تن کیسه زباله تحویل شد تا مشکلی در خدمت رسانی به مردم و تامین نظافت شهری نباشد.
میرهادی از هماهنگی با سامانه 137 بابت ذبح نذوراتی که مردم داشتند تا بتوان شستشو را به سرعت انجام داد خبر داده و گفت: پیش‌بینی استند و گلاب در مسیر دسته‌جات را داشتیم که به صورت کامل این کار صورت گرفت.
وی با اشاره به برگزاری مراسم شام غریبان بیان کرد: امشب با توجه به برگزاری مراسم شام غریبان پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته تا در فضاهای ویژه خدمت‌رسانی انجم شود؛ امیدواریم شهروندان و عزاداران حسینی نیز از روشن کردن شمع روی فضاهای شهری که موجب خسارت می‌شود خودداری کنند.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم آماده سازی پارکینگ‌ها برای استقرار خودروها را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: خدمات رسانی تاکسیرانی و اتوبوسرانی به زائرین و عزاداران به صورت ویژه انجام پذیرفت و ستادها تا فردا صبح مشغول خدمات رسانی خواهند بود.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در این ایام با توجه به آماده باش نیروها و ناوگان شهرداری، 2 هزار 200 پاکبان وظیفه تامین نظافت شهری را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdch6inm.23nkwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما