دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 54306
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم خبر داد

اعزام صحرايي و سالاري نمايندگان قم در كاتا جودو 2017 جهان

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم از اعزام كاتاروهاي با سابقه خود به رقابت‌هاي 2017 قهرماني جهان خبر داد.
اعزام صحرايي و سالاري نمايندگان قم در كاتا جودو 2017 جهان

به گزارش قم نیوز مجید متقی امروز در قم، اظهار کرد: کاتاروهایی که به نمایندگی از قم برای همراهی تیم ملی کاتا جودو ایران در مسابقات 2017 قهرمانی مردان جهان انتخاب و اعزام شده‌اند، بارها حضور در این مسابقات را تجربه کرده و افتخارات زیادی در کارنامه دارند.
وی ادامه داد: محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی دو کاتاروی ملی‌پوش استان قم هستند که از سال 2007 که نخستین حضور در مسابقات جهانی فرانسه را تجربه کردند، تا کنون بارها در رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی حضور یافته و پرفروغ ظاهر شده‌اند.
رئیس هیأت‌‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم با بیان اینکه دو کاتاروی قم همراه با دیگر ملی پوشان کاتا به نهمین دوره رقابتهای جهانی اعزام می‌شوند، اضافه کرد: مسابقات جهانی 2017 به میزبانی کشور ایتالیا به انجام می‌رسد و اعزام تیم ملی ایران امروز انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کاتا جودو کشورمان متشکل از 10 کاتارو زیر پوشش حمایتی شرکت دخانیات ایران به سرپرستی جلال امیری و مربیگری امیر والی راهی نهمین دوره مسابقات قهرمانی کاتای جهان در کشور ایتالیا شد تا از یازدهم مهر ماه در این پیکارها به میدان برود.
متقی تصریح کرد: تیم ملی کاتا جودو کشورمان تا کنون در پنج دوره مسابقات جهانی به میدان رفته و موفق به کسب تعداد ۱۳ مدال جهانی شده تا با احتساب این افتخارات از ایران به عنوان یکی از قدرت‌ها و تیمی مدعی در پیکارهای جهانی کاتا جودو یاد شود.
وی سپس به نفرات اعزامی تیم کشورمان به این رقابت‌ها اشاره و ابراز کرد: اعزام ملی‌پوشان در پنج فرم ناگه نو کاتا، جو نو کاتا، کاتامه ‌نو کاتا، کیمه نو کاتا و گوشین جوتسو انجام گرفت و دو ملی‌پوش کاتای قم در گوشین‌جوتسو برای کسب یک مدال جهانی دیگر تلاش می‌کنند، در حالی که سالاری و صحرایی دو مدال نقره جهان و یک برنز پیکارهای جهانی را در کارنامه دارند.

انتهای پیام /136
 
https://qomnews.ir/vdch-xnm.23nkvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما