چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : 54393
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سني نوجوانان صورت مي‌گيرد

پتلاش 8 جودوكاران قم براي كسب مدال از مسابقات قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: هشت جودوكار به نمايندگي از هیأت‌‌ جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم در اوزان مختلف مسابقات قهرماني نوجوانان كشور براي كسب مدال به ميدان مي‌روند.
پتلاش 8 جودوكاران قم براي كسب مدال از مسابقات قهرماني كشور

به گزارش قم نیوز با توجه به نظر کادر فنی تیم جودو نوجوانان استان قم محراب نوروزی، محمدقاسم رضا‌قلی‌گل، میلاد سالاری‌فرد، سیدعلی اجاق، حسین طالبی، مهدی صفایی، محمد طالبی و ابوالفضل قربانی به نمایندگی از قم در پیکارهای قهرمانی نوجوانان کشور حضور می‌یابند.
این در حالی است که رقابت‌های جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش روزهای یازدهم تا چهاردهم مهر ماه به میزبانی هیأت‌‌ تهران برگزار می‌شود و نمایندگان قم نیز در اوزان مختلف این پیکارها برای کسب عناوین برتر به میدان می‌روند.
این رقابت‌ها ویژه جودوکاران نوجوان 15 تا 18 سال متولد یازدهم مهر ماه سال 1378 تا یازدهم مهر سال 1380 برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در اوزان منهای 50، 55، 60، 66، 73، 81، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.
درجه کمربند شرکت کنندگان در این مسابقات باید حداقل کمربند سبز کیو 6 باشد، ضمن اینکه هر تیم متشکل از هشت جودوکار، یک مربی و یک سرپرست امکان حضور در این پیکارها را دارد و اوزان مسابقات تیمی نیز منهای 60، 66، 73، 81 و به اضافه 81 کیلوگرم است.
هر تیم شرکت کننده در مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان کشور می‌تواند در صورت تمایل در اوزانی که دارای ورزشکار نیست تا سقف دو نفر ثبت‌نام کند، ضمن اینکه کاپ تیمی در پایان مسابقات ارائه می‌شود و برترین‌های هر وزن نیز مدال دریافت خواهند کرد.
در بخش تیمی این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران به انجام می‌رسد، هر تیم باید با پنج جودوکار در پنج وزن حضور یابد، ضمن اینکه هر جودوکار باید دارای دو برچسب اطلاعات برای نصب بر روی جودوگی‌های سفید و آبی خود باشند.
انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdss0k.yt0on6a22y.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما