چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 54398
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ تیراندازی استان قم خبر داد

رقابت 7 تيرانداز قم در انتخابي تيم‌هاي ملي

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ تيراندازي استان قم از رقابت هفت تيرانداز قم در مسابقات انتخابي تيم‌هاي ملي تيراندازي با تفنگ و تپانچه بادي مردان و بانوان خبر داد.
رقابت 7 تيرانداز قم در انتخابي تيم‌هاي ملي

به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در قم، اظهار کرد: با توجه به نظر کادر فنی تیم ملی تیراندازی با تفنگ بادی قرار است سه مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی برای شناخت نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی این رشته برگزار شود.
وی ادامه داد: برگزاری این انتخابی برای روزهای 13، 19 و 22 مهر ماه برنامه‌ریزی شده است و با توجه به این موضوع و اعلام فدراسیون تیراندازی، هفت تن از بهترین‌های چند سال اخیر تیراندازی قم می‌توانند در این دوره از مسابقات با حریفان خود به رقابت بپردازند.
دبیر هیأت‌‌ تیراندازی استان قم افزود: در تفنگ بادی بزرگسالان بخش مردان هادی غرباقی و سیدمحمدصادق چاوشی و در تفنگ بادی بزرگسالان بانوان نرجس کولیوندی و عطیه قدمی نمایندگان هیأت‌‌ تیراندازی قم هستند که برای کسب سهمیه تیم ملی به میدان خواهند رفت.
وی با بیان اینکه این انتخابی در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، ابراز کرد: در تفنگ بادی جوانان دختر و پسر به ترتیب سیده‌رویا صبح‌خیز و فاطمه حسین‌زاده مسابقه می‌دهند و تنها نماینده قم در تفنگ بادی رده سنی نوجوانان دختر، مینا روحیان است.
متقیان‌نژاد سپس به برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری مطلوب از امکانات این رشته در تنها سالن تخصصی تیراندازی قم اشاره و ابراز کرد: هیأت‌‌ تیراندازی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت نیروهای انسانی و همچنین برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری و همچنین ارتقای داوران و مربیان برنامه‌ریزی کرده است.
وی تصریح کرد: به همین منظور تا 20 مهر ماه تمامی مربیان و داوران که تمایل به همکاری با هیأت‌‌ تیراندازی استان قم را دارند باید تصویر آخرین مدارک مربیگری و داوری خود را به دفتر سالن اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار ارائه کنند.
دبیر هیأت‌‌ تیراندازی استان قم در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی این موضوع به تمامی مربیان و داوران تیراندازی قم، از 20 مهر ماه در برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات از افرادی استفاده خواهد شد که مدارک خود را تحویل هیأت‌‌ تیراندازی استان قم داده باشند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcivpaw.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما