چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 54409
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
همزمان با آغاز سال تحصیلی صورت گرفت

آغاز بکار مجدد مرکز آموزش های کودکان آماده در مدرسه (کام)

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم از آغاز بکار مجدد مرکز آموزش های کودکان آماده در مدرسه (کام) تا پایان مهرماه خبر داد.
آغاز بکار مجدد مرکز آموزش های کودکان آماده در مدرسه (کام)
آغاز بکار مجدد مرکز آموزش های کودکان آماده در مدرسه (کام)
به گزارش قم نیوز علی اکبر رحیمی با اشاره به برنامه های مرکز آموزش های کودکان آماده در مدرسه (کام)، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه های آموزشی حوزه ایمنی و مدیریت بحران نیز در دستور کار این مرکز قرار گرفته و اجرا خواهد شد.
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم اشاره کرد: دو طرح مدرسه آماده و مرکز آموزش های کودکان آماده از سال گذشته آغاز گردید و به یاری خداوند در سال جدید نیز با قوت ادامه خواهد داشت.
رحیمی ضمن اشاره به آموزش بیش از 5000 دانش آموز مقطع ابتدایی در مرکز آموزش های کام در سال گذشته، افزود: ارائه آموزش های عملی و عینی ایمنی و مدیریت بحران در قالب 8 عنوان کارگاه در این مرکز گام مثبتی در راستای ارتقاء فرهنگ ایمنی علی الخصوص ویژه کودکان خواهد بود و انشالله این اقدام شهرداری قم با استقبال بی نظیر مدارس استان روبرو شده است.
وی بیان داشت: کلیه خدمات آموزشی در این مرکز برای مدارس استان رایگان بوده و مدیران مدارس متقاضی حضور در این مرکز آموزشی می توانند از طریق تماس با شماره شماره 32855518 نسبت به اخذ نوبت حضور و ثبت نام اقدام نمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb9abs.rhbagpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما