چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 54412
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک:

بوستان انقلاب در خیابان چهارمردان احداث می شود

قم نيوز : قم نيوز: شهردار منطقه یک قم گفت: یکی از پروژه‌های شهرداری این منطقه در سال جاری، احداث بوستان انقلاب در محدوده مسجد چهارمردان خیابان انقلاب اسلامی است.
بوستان انقلاب در خیابان چهارمردان احداث می شود
بوستان انقلاب در خیابان چهارمردان احداث می شود
به گزارش قم نيوز مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به احداث بوستان‌های جدید در سطح منطقه یک اظهار کرد: یکی از پروژه‌های شهرداری این منطقه در سال 96، احداث بوستان انقلاب در محدوده مسجد چهارمردان است و با اختصاص اعتباراتی از سوی شهرداری قم و سفر مقام معظم رهبری، بحث تملکات مورد نیاز این بوستان آغاز شده است.
وی ادامه داد: تملک 23 پلاک برای احداث بوستان انقلاب موردنیاز است که تاکنون با مالکین هشت پلاک مذاکرات برای خرید شروع شده و تعدادی از این پلاک‌ها اکنون در مرحله کارشناسی و تعدادی هم در مراحل قانونی همچون انتخاب معوض است و برای برخی پلاک‌ها هم توافقات انجام شده و به تملک شهرداری آمده است.
شهردار منطقه یک افزود: امیدواریم بحث تملکات و احداث بوستان انقلاب با مشارکت اهالی خیابان انقلاب و مساعدت‌های شهرداری تا پایان سال به پایان برسد، بوستان انقلاب در منطقه ای قرار دارد که از لحاظ فضای سبز دارای کاستی‌های زیادی است.
اصفهانیان مقدم با اشاره به بازگشایی معابر در منطقه یک اظهار کرد: ادامه خیابان سمیه حد فاصل خیابان چهارمردان تا خیابان آذر، دروازه ری و بیت النور از جمله محورهایی هستند که در سال 96 در راستای توسعه و تعریض در دستور کار تملک شهرداری منطقه قرار گرفته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در خیابان دروازه ری نزدیک به 70 پلاک تملک و تخریب و آزادسازی این پلاک‌ها انجام شده است، در محور سجادیه حدود 13 پلاک کارهای تملک، کارشناسی و انتقال سند انجام شده است و در آینده بحث تخریب این پلاک‌ها و بازگشایی محور را در دستور کار داریم، در محله بیت النور در خصوص تعدادی از پلاک‌ها با مالکین توافق کردیم تا در راستای توسعه معابر و بازگشایی محور در این محله این پلاک‌ها را تخریب کنیم.
انتهاي پيام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0jdt.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما