پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 54453
منبع : خبرگزاری فارس
در شانزدهمين روز مهر صورت مي‌گيرد

رقابت 4 كانديدا براي رياست هیأت‌‌ تنيس قم

قم نيوز : قم نیوز: چهار كانديدا براي به دست آوردن كرسي رياست هیأت‌‌ تنیس استان قم در مجمع انتخابات این هیأت‌‌ ورزشی در حضور رئیس فدراسیون با يكديگر رقابت مي‌كنند.
رقابت 4 كانديدا براي رياست هیأت‌‌ تنيس قم
رقابت 4 كانديدا براي رياست هیأت‌‌ تنيس قم
به گزارش قم نیوز تنیس به عنوان یکی از 44 هیات‌‌‌‌ ورزشی فعال در استان قم بعد از تحولات فراوان در سال‌های اخیر و سه بار تغییر سرپرست، در شانزدهمین روز مهر ماه رئیس جدید خود را برای یک دوره جدید چهار ساله خواهد شناخت.

این در حالی است که آخرین رئیس این هیات‌‌‌‌ ورزشی غلامرضا خانی بود که تقریبا دو سال قبل به فعالیت خود در این هیأت‌‌ پایان داده اما از زمان رفتن وی از هیأت‌‌ تنیس قم، این هیأت‌‌ به شکل سرپرستی اداره می‌شود و یکی از هیات‌های بلاتکلیف ورزش قم محسوب می‌شود.

این هیات‌‌‌‌ ورزشی و مخاطبان آن ماه‌های طولانی است است که منتظر مشخص شدن رئیس جدید هیات‌‌‌‌ هستند اما هر بار برای به شکل مقطعی از سوی فدراسیون تنیس، یک نفر جدید به عنوان سرپرست این هیات‌‌‌‌ معرفی می‌شود تا مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید برگزار شود.

رئیس سابق این هیات‌‌‌‌ ورزشی یکی از پیشکسوتان با سابقه ورزش قم یعنی غلامرضا خانی بود که به واسطه پایان دوران خدمت کارمندی خود به عنوان مدرس رشته تربیت‌بدنی در دانشگاه، عملا به جرگه بازنشسته‌ها پیوست و به همین دلیل مجبور به پایان فعالیت خود در این هیات‌‌‌‌ ورزشی شد.

بعد از خانی که ماه‌ها البته سرپرست هیأت‌‌ تنیس قم بود، فدراسیون تنیس دو بار ابلاغ سرپرستی برای افرادی همچون محمدجواد وطن‌دوست و محمدرضا قدیر صادر کرد و در حال حاضر قدیر که رئیس سازمان نظام‌پزشکی استان قم است سرپرست این هیأت‌‌ را انجام می‌دهد.

بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده بین اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون تنیس، مجمع انتخابات این هیأت‌‌ ورزشی در شانزدهمین روز مهر ماه به میزبانی سالن کنفرانس این اداره کل با رقابت چهار کاندیدا یعنی محمدرضا قدیر، حمید قاسمی، مهدی برخوردار و فائزه خداکرمی برگزار خواهد شد تا رئیس این هیأت‌‌ تا سال 1400 انتخاب شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaeynm.49nym15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما