پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 54456
منبع : خبرگزاری فارس
عصر امروز در هفته چهارم رقم خورد

شکست خانگی سهیل قم در ليگ آزادگان / قمی ها در حسرت پیروزی

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتبال امید سهیل ماندگار قم در چهارمین هفته رقابت‌هاي ليگ آزادگان به دنبال رسيدن به نخستين پيروزي خود با ناکامی مواجه و شکستی خانگی را متحمل شد.
شکست خانگی سهیل قم در ليگ آزادگان / قمی ها در حسرت پیروزی
شکست خانگی سهیل قم در ليگ آزادگان / قمی ها در حسرت پیروزی
به گزارش قم نیوز فوتبالیست‌های تیم امید سهیل ماندگار قم در سومین مسابقه خود از مرحله گروهی فصل جاری رقابت‌های لیگ‌ آزادگان دومین مسابقه خانگی را برابر تیم ساحل اورنگ چالوس انجام دادند تا نخستین برد خود در این فصل را کسب کنند اما در خانه شکستی دور از انتظار را پذیرفتند.

این در شرایطی است که رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ آزادگان در دسته‌های اول، دوم و سوم برگزار می‌شود و یکی از سه نماینده فوتبال استان قم در هر سه سطح این فصل، تیم امید سهیل ماندگار است که در دسته سوم برای کسب مجوز صعود به دسته دوم با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

البته در لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم صبا نماینده قم است، در لیگ دسته دوم تیم کیمیا فرآیند قم به مصاف حریفان می‌رود و در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور نیز تیم امید سهیل ماندگار حضور دارد و تا کنون هر سه تیم نتایج خوبی در لیگ آزادگان کسب نکرده و نتوانسته‌اند از اعتبار فوتبال قم دفاع کنند.

تیم امید سهیل ماندگار با خرید قهرمان فصل 1395 لیگ برتر فوتبال قم امسال در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران به میدان می‌رود و در حالی که در سه هفته قبلی رقابت‌ها یک باخت و یک تساوی را تجربه کرده و در هفته سوم استراحت کرده بود، امروز در هفته چهارم میزبان ساحل اورنگ چالوس بود.

تیم فوتبال امید سهیل ماندگار قم در نخستین دیدار خانگی خود از این رقابت‌ها میزبان تیم مقاومت البرز بود اما در برابر حریف تن به شکست داد و امروز در هفته چهارم بار دیگر در ورزشگاه شهید حیدریان قم به مصاف تیم ساحل اورنگ چالوس رفت و با حساب دو بر یک باختی دیگر را پذیرفت تا از سه بازی این فصل در حسرت پیروزی تنها دو امتیاز اندوخته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9o0k.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما