پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 54457
منبع : خبرگزاری فارس
در آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر رقم خورد

شکست خانگی هیأت‌‌ قم برابر ارژن فارس / شکست‌های فوتسال قم 2 رقمی شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال هیأت‌‌ قم در دوازدهمین هفته رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های برتر کشور برابر تیم لبنیات ارژن فارس به دهمین باخت این فصل تن داد.
شکست خانگی هیأت‌‌ قم برابر ارژن فارس / شکست‌های فوتسال قم 2 رقمی شد
شکست خانگی هیأت‌‌ قم برابر ارژن فارس / شکست‌های فوتسال قم 2 رقمی شد
به گزارش قم نیوز در حالی که امسال 14 تیم در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند، ثبت دهمین باخت در 12 هفته سپری شده از این بازی‌ها موجب شده تا نماینده فوتسال قم همچنان در حسرت پیروزی و کاندیدای اصلی سقوط به دسته پائین‌تر بماند.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در سازمان لیگ فوتسال ایران، تیم‌ هیأت‌‌ قم در هفته دوازدهم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری فوق‌العاده حساس در خانه برابر تیمی دیگر از نیمه پائین جدول رده‌بندی یعنی لبنیات ارژن فارس به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

با این نتیجه همچنان تیم فوتسال هیأت‌‌ قم با کسب تنها دو امتیاز از 36 امتیاز توزیع شده در 12 هفته سپری شده از لیگ برتر در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد و با توجه به عملکرد ضعیف خود در لیگ نوزدهم، گزینه اصلی سقوط به دسته پائین‌تر به شمار می‌رود.

هیأت‌‌ قم که با تغییر نام یاسین‌پیشرو در لیگ نوزدهم حضور دارد در 10 بازی از 12 مسابقه قبلی خود برابر حریفان لیگ برتری تن به شکست داده و تنها دو تساوی برابر تیم‌های مقاومت قرچک در میهمانی حریف و شهرداری ساوه در سالن شهید حیدریان قم کسب کرده است.

فوتسالیست‌های تیم هیأت‌‌ قم از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال به دنبال برکناری ابوالفضل ثانی سرمربی خود، با هدایت سیدمهدی غیاثی سرمربی جدید در لیگ نوزدهم به کار خود ادامه می‌دهند و در هفته پایانی نیم‌فصل باید سه‌شنبه هجدهم مهر ماه در میهمانی تیم مقاومت البرز به میدان بروند.

لبنیات ارژن فارس در حالی برابر هیأت‌‌ قم به برتری سه بر یک دست یافت که در هفته دوم این رقابت‌ها در مقابل دیگر نماینده فوتسال قم یعنی تیم آتلیه‌طهران در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تن به شکست سه بر دو داده بود و هم اکنون با کسب 13 امتیاز در مکان نهم جدول جای دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefe8n.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما