جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 54470
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

رقابت تكواندوكاران قم در جام تربيت‌بدني و ورزش

قم نيوز : قم نيوز: رئيس هیأت‌‌ تكواندو استان قم گفت: رقابت‌هاي سه رده سني تكواندو قهرماني پسران قم با عنوان جام تربيت بدني و ورزش برگزار مي‌شود.
رقابت تكواندوكاران قم در جام تربيت‌بدني و ورزش
رقابت تكواندوكاران قم در جام تربيت‌بدني و ورزش
به گزارش قم نيوز محمد جمشیدی امروز اظهار کرد: هر ساله به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش که از 26 مهر تا دوم آبان ماه نام‌گذاری شده، برنامه‌های متنوعی در سطح استان انجام می‌شود و یکی از این برنامه‌ها ویژه برگزاری مسابقات قهرمانی استان در تقویم هیأت‌‌ تکواندو استان قم به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: با همت و تلاش همکارانم در کمیته مسابقات هیات تکواندو استان قم، روز جمعه 28 مهر ماه مسابقات کیوروگی قهرمانی تکواندو قم ویژه پسران و در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان رده کمربند سبز و آبی به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت‌‌ تکواندو استان قم اضافه کرد: به همین منظور ثبت‌نام از علاقمندان به شرکت در این رقابت‌ها آغاز شده و تا شنبه 22 مهر ماه ادامه دارد و تکواندوکاران باید علاوه بر مشخصات خود، نام مربی، باشگاه، فیش واریزی، بیمه ورزشی، رضایت‌نامه ولی و مربی خود را نیز ارائه کنند.

وی سپس به شرایط ‌ثبت‌نام از تکواندوکاران علاقمند به حضور در این پیکارها اشاره و ابراز کرد: در رده سنی خردسالان که مسابقات آن با عنوان غنچه‌های تکواندو به انجام می‌رسد، تنها متولدین یازدهم‌ دی‌ماه سال 1384 تا دهم‌ دی‌ماه سال 1387 مجاز به حضور در مسابقات هستند.

جمشیدی عنوان کرد: رقابت‌های رده سنی نونهالان تکواندو پسران قم با عنوان شکوفه‌های تکواندو و ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا دهم دی‌ماه سال 1384 به انجام می‌رسد، ضمن اینکه نوجوانان شرکت کنندگان در این مسابقات با عنوان آینده‌سازان تکواندو به میدان می‌روند و متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1381 در این دوره از پیکارها حضور خواهند داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به مسابقات مهمی که تا پایان سال جاری پیش‌روی تمام رده‌های سنی تکواندو قم قرار دارد، این رقابت‌ها فرصت بسیار خوب و مغتنمی برای مربیان تکواندو قم است که استعدادها و نخبه‌های این رشته را در تمام اوزان شناسایی کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjyxei.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما