جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 54479
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ دووميداني استان قم خبر داد

اعزام دووميداني‌كاران قم به مرحله دوم باشگاه‌هاي كشور

قم نيوز : قم نيوز: رئيس هیأت‌‌ دووميداني استان قم گفت: دووميداني‌كاران قم نيمه دوم مهر ماه در مسابقات مرحله دوم باشگاه‌هاي كشور براي كسب مقام‌هاي برتر به ميدان مي‌روند.
اعزام دووميداني‌كاران قم به مرحله دوم باشگاه‌هاي كشور
اعزام دووميداني‌كاران قم به مرحله دوم باشگاه‌هاي كشور
به گزارش قم نيوز علی رضایی امروز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون دوومیدانی، استارت رقابت‌های مرحله دوم فصل 1396 باشگاه‌های کشور از روز شنبه پانزدهم مهر ماه زده می‌شود و شرکت کنندگان به مدت دو روز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی با بیان اینکه دوومیدانی‌کاران قم برای حضور موفق در این رقابت‌ها مشغول تمرینات آماده‌سازی هستند، افزود: این رقابت‌ها از شنبه آینده با رقابت‌های رشته 20 کیلومتر پیاده‌روی آغاز می‌شود و در نوبت صبح روز نخست، دوومیدانی‌کاران مواد 100 متر ده‌گانه، پرش طول ده‌گانه و پرتاب وزنه ده‌گانه نیز به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم ابراز کرد: در نوبت عصر روز نخست این پیکارها نیز مسابقات رشته‌های پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، 110 متر با مانع، 400 متر، 1500 متر، پرتاب دیسک، 100 متر، پرش سه‌گام، پنج هزار متر و چهار در 100 متر امدادی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: رقابت‌های روز دو م یکشنبه شانزدهم مهر ماه با پیکار ورزشکاران رشته نیمه ماراتن آغاز می‌شود و در نوبت صبح ورزشکاران 110 متر ده‌گانه، پرتاب دیسک ده‌گانه و پرش با نیزه ده‌گانه نیز برای به دست آوردن مقام‌های برتر در این مسابقات به میدان می‌روند.

رضایی اضافه کرد: در نوبت عصر روز یکشنبه و در پایان این مرحله نیز رقابت‌ دوومیدانی‌کاران رشته‌های پرش با نیزه، پرتاب نیزه، 400 متر با مانع، 800 متر، 1500 متر ده‌گانه، 200 متر، سه هزار متر با مانع، پرتاب چکش، پرش طول، 10 هزار متر و چهار در 400 متر امدادی به انجام خواهد رسید.

وی در پایان اظهار کرد: در اکثر مواد و رشته‌های این مسابقات دوومیدانی‌کاران پرتوان قم با عضویت در ترکیب چند تیم باشگاهی حاضر در فصل 1396 لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور دارای عنوان و رکورد هستند و قطعا در این مرحله نیز شاهد عملکرد خوب آنها خواهیم بود.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdci35aw.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما