جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 54490
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان انتخابی رشته تفنگ

بانوی تیرانداز قم قهرمان ایران شد / صبح‌خیز در آستانه دومین تجربه آسیایی

قم نيوز : قم نیوز: بانوی تیرانداز استان قم در مسابقات انتخابي تيم‌ ملي تيراندازي با تفنگ بادي دختران جوان ایران بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافت.
بانوی تیرانداز قم قهرمان ایران شد / صبح‌خیز در آستانه دومین تجربه آسیایی
بانوی تیرانداز قم قهرمان ایران شد / صبح‌خیز در آستانه دومین تجربه آسیایی
به گزارش قم نیوز مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی برای شناخت نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی‌ آزادی برگزار شد و سیده‌رویا صبح‌خیز موفق‌ترین تیرانداز قم در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسید.

در این انتخابی که در رده‌های سنی مختلف به انجام رسید، ‌جمعی از بهترین‌های چند سال اخیر تیراندازی قم برای کسب سهمیه تیم ملی با حریفان خود به رقابت پرداختند و چهره شاخص تیم اعزامی هیأت‌‌ قم سیده‌رویا صبح‌خیز بود که در رشته تفنگ بادی جوانان قهرمانی ایران را به خود اختصاص داد.

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابت‌ها با حضور تعداد 103 تیرانداز در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آقایان و بانوان به انجام رسید و با معرفی نفرات برتر برای حضور در اردوی تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی به پایان رسید.

در تفنگ بادی رده سنی جوانان این مسابقات سیده‌رویا صبح‌خیز از تیم هیأت‌‌ تیراندازی قم قهرمان شد، تیراندازی که در سال 2015 عضو تیم ملی دختران نوجوان ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا به میزبانی هند بود و توانست نخستین مدال آسیایی تیراندازی قم به رنگ نقره را به ارمغان بیاورد.

همچنین در تفنگ بادی رده سنی دختران نوجوان این مسابقات مینا روحیان نماینده تیراندازی قم بود که در رده‌بندی پایانی این رده بعد از آرمینا صادقیان از تیم هیأت‌‌ تیراندازی ایلام و دو تیراندازی تهران به نام‌های روژان جلالیان و درسا فدایی رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

این رقابت‌ها در حالی با معرفی برترین‌های هر سه رده سنی به پایان رسید که در تفنگ بادی بزرگسالان بخش مردان هادی غرباقی و هادی باقری، در تفنگ بادی بزرگسالان بانوان نرجس کولیوندی و عطیه قدمی و در تفنگ بادی جوانان دختر فاطمه حسین‌زاده دیگر نماینده‌ها قم بودند که روی سکو نرفتند.

برترین‌های رقابت‌های تیراندازی انتخابی تیم ملی تفنگ به منظور حضور در رقابت‌های تیراندازی سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا که از 15 تا 21 آذرماه به میزبانی واکوسیتی ژاپن برگزار خواهد شد، زیر نظر کادر فنی تیم‌های ملی هر سه رده سنی به تمرین خواهند پرداخت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbgabs.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما