شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : 54507
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم خبر داد

قضاوت 6 داور قم در مرحله نهایی دو و میدانی زنان ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم گفت: 6 داور دو و میدانی قم با تصمیم کمیته داوران فدراسیون برای قضاوت در مرحله نهایی لیگ باشگاه‌های کشور انتخاب شدند.
قضاوت 6 داور قم در مرحله نهایی دو و میدانی زنان ایران

به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز در قم، اظهار کرد: رقابت‌های مرحله پایانی دوومیدانی قهرمانی بانوان باشگاه‌های کشور به مدت دو روز به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید و با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی و قضاوت داوران قم به پایان رسید.
وی با بیان اینکه تیم دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی نایب‌قهرمان این مسابقات شد و تیم صبا بتن اصفهان به مقام سوم دست یافت، اضافه کرد: ۶ تن از بانوان فعال و پرتوان دوومیدانی قم در داوری رقابت‌های بانوان به دعوت کمیته داوران فدراسیون این مرحله را قضاوت کردند.
رئیس هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم عنوان کرد: خانم‌ها سمیه نظری، زینب بازوکار، فاطمه سراقی، زهرا شکوهی، مهدیه عامری و معصومه باغبان به دعوت فدراسیون دوومیدانی قضاوت این مرحله از ‌مسابقات به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران را بر عهده داشتند.
وی سپس به شکستن چند رکورد در این مرحله از رقابت‌ها اشاره و عنوان کرد: در ماده پنج هزار متر این پیکارها پریسا عرب از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ثبت زمان 17 دقیقه و 25 ثانیه و 26 صدم ثانیه رکورد ملی و باشگاهی ایران را شکست و در 10 هزار متر نیز با زمان 36 دقیقه، 21 ثانیه و 88 صدم ثانیه رکورد ملی و باشگاهی دوومیدانی زنان ایران را ارتقاء داد.
رضایی خاطرنشان کرد: سمیرا زمانی از تیم دانشگاه پیام‌نور خراسان‌رضوی رکورد ملی و باشگاهی رشته سه هزار متر با مانع ایران را با زمان 11 دقیقه و سه ثانیه و 89 صدم ثانیه جابه‌جا کرد و زینب معارفی دوومیدانی‌کار رشته هفت‌گانه از تیم تهران رکورد ملی جوانان ایران را ترقی داد.
وی عنوان کرد: آیین اختتامیه و تقدیر از تیم‌های برتر این مرحله از مسابقات با حضور دبیر فدراسیون، پریسا بهزادی نایب‌رئیس بانوان، پیشکسوتان دوومیدانی ایران، دبیر کمیته برگزاری رقابت‌های فدراسیون، مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان دوومیدانی ایران برگزار شد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdca0mnm.49nyw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما