شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 54513
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست شهرداري منطقه 2 خبر داد

کاشت بیش از 3 هزار نهال در حاشيه معابر منطقه دو

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهرداري منطقه 2 قم از کاشت 3 هزار و 650 نهال در حاشيه معابر خبر داد.
کاشت بیش از 3 هزار نهال در حاشيه معابر منطقه دو
کاشت بیش از 3 هزار نهال در حاشيه معابر منطقه دو
به گزارش قم نیوز رضا رحيمي با اشاره به اقدامات انجام شده در زمينه ايمن‌سازي معابر سطح شهر اظهار كرد: 11 مورد اصلاح هندسي تقاطع‌ها و ايمن‌سازي براي دوربرگردان‌ها به مبلغ 3 ميليارد ريال، 2 مورد نرده‌گذاري رفيوژ بلوار جمهوري و پل‌ها به مبلغ 35 ميليون ريال از جمله اقدامات است.
وي خاطرنشان كرد:‌ 9 مورد استفاده از مانع‌هاي ترافيکي براي جلوگيري از سقوط راکبان و ايمن‌سازي معابر بن بست با هزينه 300 ميليون ريال، هفت مورد ايجاد سرعتکاه‌ها و گل ميخ و تابلوهاي هدايت مسير و رنگ‌آميزي معابر براي ايمن‌سازي و هدايت ترافيک عابران به مبلغ 2 ميليارد ريال از ديگر اقدامات محسوب مي‌شود.
سرپرست شهرداري منطقه 2 قم با اشاره به اقدامات انجام شده در زمينه توسعه کشت نهال در حاشيه معابر شهر گفت: توسعه و باغچه‌سازي شامل کاتر زني و حمل خاک، خاکريزي خاک مرغوب و کاشت 3 هزار و 650 نهال در حاشيه معابر با هزينه 3 ميليارد ريال انجام شده است.
وي در ادامه به اقدامات این منطقه در تاسوعا و عاشوراي حسيني اشاره نمود و افزود: بکارگيري 100 نفر نيروي انساني براي رفت و روب طي دو روز، 20 نفر نيروي ستادي، هفت نفر نيروي آموزش، هشت نفر راننده به صورت دو شيفت، پنج نفر نيروي کنترل ساختمان و دو نفر نيروي تأسيسات برق از جمله اقدامات اين ايام است.
رحيمي برپايي 30 ايستگاه صلواتي داراي مجوز، 55 ايستگاه صلواتي خودجوش، توزيع 100 کارتن پلاست و هفت خودرو وانت بازيافت را از ديگر اقدامات تاسوعا و عاشوراي حسيني ذكر كرد.
وي خاطرنشان كرد: خودروهايي مانند بالابر ، خاور، پرس زباله، تانكر آب و سه دستگاه تانکر شست‌وشوي و واتر جت در ستاد مستقر بودند و 10 خيمه نيز به همين مناسبت نصب شده بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchxmnm.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما